|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vintersko for aktiv 4-åringEr det nokon som har tips til gode vintersko til ein veldig aktiv 4-åring? Dei bør vere lette og mjuke, men varme og vantette. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringEcco, veldig bevegelige og gode. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vintersko for aktiv 4-åring
Er helt enig. De er myke og lette. Har hatt disse to år på rad, og jeg anbefaler dem på det varmeste. Vår 3,5 åring er tørr og varm på føttene. Hun er en aktiv unge som elsker å løpe rundt og hoppe i vannpytter. Hun har ikke blitt våt av disse. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, de og Superfit er vel de letteste på markedet. Men det kan godt være det finnes modeller av de merkene som er stive også. Vi kjøpte noen som likner på disse til eldstemann, de er ihvertfall ganske nette og bevegelige. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
De er hverken tjukke eller stive, og jeg synes de ser langt nettere ut enn det meste annet av vintersko på markedet.
|
|
|
|
#7 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringDet begynner å forme seg ei avgjersle i hovudet mitt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringLiker Primigi godt, men de jeg så på er jeg litt usikker på om går lenger enn str 27. Kan hende de har en annen modell i større? Utrolig lette og fine de jeg så på i går, og vi har hatt Primigi til lillebror. De beste vi har hatt. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringVi har prøvde det aller meste fra gore-tex til cherrox og kamik. Det som ungene selv liker ALLER BEST er rett og slett støvelen Georgie fra Crocks, med ullsokker inni. |
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringViking har også gode goretexsko. Her i huset ble Ecco for smale. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringVi har hatt Ecco til begge våre. Kjøpte nye til lillesøster i dag, og storebror skal også få. De er lette og absolutt ikke stive.
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Vintersko for aktiv 4-åringHer har vi kun hatt Ecco GoreTex vinterstøvler etter at de sluttet å produsere Elefanten. De er lette, passe varme og sitter godt på foten. Det blir nok Ecco i år også tenker jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|