Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er offisielt...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 20:54   #1
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er offisielt...

..jeg er hekta.

Nå har jeg vært medlem her i en måned og har skrevet ca like mye her på den tiden enn jeg gjorde på Nybaktmamma på tre år! Litt sen i avtrekkeren kanskje?

I går når jeg kom hjem logget jeg meg på, ikke med en eneste gang, men en time etter ca. Etter en liten stund sa mannen: "How's the family?"

Tror nesten han er litt sjalu, jeg!

Jeg trives kjempegodt, takk alle sammen.

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 20:56   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er offesielt...

Jeg skjønner deg godt, jeg. HJer er det så mange trivelige mennesker.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 20:56   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er offesielt...

Det er kjempetrivelig her!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 21:10   #4
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er offisielt...

FP er skremmende avhengighetsskapende.
Så mange trivelige, og kunnskapsrike mennesker samlet på ett sted, må jo bare bli bra. Jeg stortrives.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 21:45   #5
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er offisielt...

One big happy family.

Kjekt du trives. Det gjør jeg også.

DM er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 22:22   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er offisielt...

Godt at vi er flere som trives her inne.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 22:46   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er offisielt...

Jeg stemmer i med dere! FP har galloppert forbi NM for lengst, i mine øyne!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 22:47   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er offisielt...

Samme her

Zip er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 22:55   #9
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er offisielt...

Jeg skjønner ikke helt at dere har blitt så avhengig. Jeg bruker kanskje forumet 4-5 timer hver eneste dag, men er fremdeles ikke i nærheten av å være avhengig. Tror jeg ...

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 00:51   #10
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er offisielt...

Er nok ikke så aktiv, men stortrives her likevel. Avhengig? Vel, jeg er innom en 3-4 ganger om dagen. Dagen blir ikke helt den samme uten...

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 14:27   #11
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er offisielt...

Uten dere hadde jeg nok ikke overlevd de siste ukene.

Her har jeg fått gode råd og tips, og fått helt andre ting å tenke på. I tillegg har jeg fått link til min største tidssluker om dagen, nemlig boblespillet.

__________________

TGM er ikke aktiv  
Gammel 18-11-06, 16:07   #12
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er offisielt...

Samme her Veldig trivelig her!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 11:10   #13
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er offisielt...

En av de store forskjellene jeg merker meg er at når det er større ytringsfrihet, så blir stemningen en annen. Det viktigste her er at folk tillater mer uten å bli sur, man "misforstår" ikke hverandre hele tiden - det blir mer konstruktivt og dermed blir diskusjonene mye mer interessante. Fordi de angår oss!

 
Gammel 22-11-06, 11:14   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er offisielt...

Jeg henger fortsatt inne på NM også, for jeg skal egentlig avvennes på forum sånn generelt - men jeg går nok fra det ene til det andre gitt...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 12:11   #15
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Det er offisielt...

Har bare vært her noen få dager, men er allerede hekta.

__________________
Storesøster født januar 04 Lillebror født mars 06
Cathrine er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 22:50   #16
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er offisielt...

Ditto!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no