Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Magepute til Recaro start?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 18:26   #1
Left
Passiv

Standard

Magepute til Recaro start?

Hvor får jeg tak i det?

Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 20:18   #2
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Magepute til Recaro start?

Jeg kjøpte vår på babyshop i oslo eller der utfor oslo. Men dette var i 2005.
(bestilte den pr mail med stolen )

Rettelse var på barnashus.no det sto om den på siden
http://www.barnashus.no/index.php?pa...art&Itemid=410

Gammel 04-09-08, 14:22   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette setet har gjort det veldig dårlig i kollisjonstest, ville bare gjøre dere obs på det.

Samlet karakter på sikkerhet ble 1,5 poeng av 5 mulige.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 14:55   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har nå før funnet mange tyske tester der den får 4,5 av 5 og 5 av 6.Siste jeg fant var i fra i fjor. men nå husker jeg ikke hvor jeg fant de.
Eller var nå ikke jeg som fant de men søskenbarnet mitt som bor i tyskland. Jeg kan ikke tysk så hehe

Men er jo ingen andre seter som man kan stille så bra til som recaro. og da når man har tenkt å kjøpe et nytt, dratt rundt å prøvd det som er her. og ungen ikke sitter noe bra i de setene så velger jeg faktisk å ha han sittende i Starten en at han skal sitte i en stol som er alt for vidt i baken så han "glir" til sides og der det blir åpning mellom rygg og nakke når man justerer stolen med at man har en lang tynn spjælke unge

*lei av å aldri finne noe som passer perfekt*

Gammel 04-09-08, 15:09   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Magepute til Recaro start?

Det er veldig tungt, det hadde jeg bekymret meg mest over. Barnet blir jo klemt mellom et veldig tungt sete og selen i en evnt. kollisjon.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 16:17   #6
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Honda: Testen som Forbrukerportalen trykker er fra Tyskland Det er tyske ADAC(Allgemeiner Deutscher Automobil-Club e.V.) som har utført alle disse store barnesetetestene!

Gammel 04-09-08, 16:17   #7
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Magepute til Recaro start?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Det er veldig tungt, det hadde jeg bekymret meg mest over. Barnet blir jo klemt mellom et veldig tungt sete og selen i en evnt. kollisjon.

Helt klart bekymringsverdig ja, begge deler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.