Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Dette var moro!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 23:16   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette var moro!

Vi (les malenamannen) har kjøpt PlayStation med div tilbehør, bla.a. singstar.
Vi prøvde det så vidt nå nettopp, jeg stod midt på golvet og gaulet Eye of the tiger med mannen som fascinert publikum!
Han ble faktisk imponert over meg og poengsummen min Dette er greia som kan holde meg oppe halve natta!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:19   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dette var morro!

Så morro det hørtes ut.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:21   #3
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Dette var morro!

Sing Star er kjempegøy!

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:24   #4
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Dette var morro!

Singstar er morsomt, ja
Iallefall hjemme i stua!

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 10:06   #5
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette var morro!

Jeg og Tjorven vår kjøpte Guitar Hero (PS2) til Ami-mannen. Han har den med seg på turné, og var i går innom de som lager flight caser til instrumenter og utstyr for å få dem til å lage en flight case til GH-gitaren. De tente på idéen og skulle hive seg rundt. Det kan faktisk bli en liten gullgruve for dem, når alle nerdene skal til VM i Guitar Hero.

Jeg ville mye heller hatt Singstar.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 10:22   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var moro!

Guitar Hero er kjempegøy. Singstar tror jeg derimot ikke er noe for meg. Da må jeg enten være full eller alene eller egentlig helst begge deler, og "begge deler" høres litt småkjipt ut - drikke seg full hjemme alene og gaule karaoke?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:00   #7
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette var moro!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Guitar Hero er kjempegøy. Singstar tror jeg derimot ikke er noe for meg. Da må jeg enten være full eller alene eller egentlig helst begge deler, og "begge deler" høres litt småkjipt ut - drikke seg full hjemme alene og gaule karaoke?

Nå hører det med til historien at jeg ennå ikke har turt å prøve meg på Guitar Hero. Mannen er så god at jeg får prestasjonsangst. Ikke har jeg prøvd Singstar heller. Kanskje vi skulle drikke oss fulle og gaule i kor?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:08   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dette var moro!

Vi kjøpte dansematter også, og de ble skikkelig testet i går. Det var 15 minutter, så var vi gjennomsvette, både gubben og jeg! Endelig har jeg funnet
'min' treningsform

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 21:05   #9
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette var moro!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Guitar Hero er kjempegøy. Singstar tror jeg derimot ikke er noe for meg. Da må jeg enten være full eller alene eller egentlig helst begge deler, og "begge deler" høres litt småkjipt ut - drikke seg full hjemme alene og gaule karaoke?

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:52   #10
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette var moro!

Jeg kan nå informere om at jeg har prøvd Guitar Hero - og er helt frelst!
Tjorven min på 10 mnd står og headbanger uansett hvor dårlig jeg spiller.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 22:53   #11
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dette var moro!

Vi har også Singstar. Veldig morsomt sånn i sene nattestimer når en har fest iallefall. Og jeg ønsker med dansematte.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 23:50   #12
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette var moro!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Singstar tror jeg derimot ikke er noe for meg.

Nei, det trodde ikke jeg heller (for meg altså). Og her stod jeg i kassen på Platekompaniet for å kjøpe et korrekt lisensiert eksemplar av Guitar Hero II, uten planer om å kjøpe noe annet, og så hører jeg meg selv si til ekspeditøren: "Og en Singstar Legends med mikrofoner."

Ben "sinnsyk i gjerningsøyeblikket " Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:01   #13
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette var moro!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Nei, det trodde ikke jeg heller (for meg altså). Og her stod jeg i kassen på Platekompaniet for å kjøpe et korrekt lisensiert eksemplar av Guitar Hero II, uten planer om å kjøpe noe annet, og så hører jeg meg selv si til ekspeditøren: "Og en Singstar Legends med mikrofoner."



Hvordan var forresten GHII (og Singstar Legends)?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:13   #14
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette var moro!

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Hvordan var forresten GHII (og Singstar Legends)?

Guitar Hero II er helt ubeskrivelig vanvittig knall. Klart 11 på en skala fra 1 til 10. Jeg syns kanskje låtene i Guitar Hero er hakket vassere (det er ingenting galt med utvalget i GHII heller), men alt annet (training mode, multiplayer, hammer-ons og pull-offs) er forbedret i Guitar Hero II. Kjøp MED EN GANG!

Sangutvalget i Singstar Legends var jo grunnen til at jeg kjøpte det, men siden jeg er alene hjemme har jeg bare så vidt prøvd for å sjekke at det virker. Det ser veldig kult ut. (Men karaokeskepsisen min er der fortsatt da.)

Ben "Oh the Japanity!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:18   #15
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette var moro!

Jeg likte ikke Legends, kunne 3 sanger på hele plata.

Men har en god samling av Singstar spill, og skal nå skaffe med Norsk på Norsk eller hva den heter, med bare norske sanger/tekster og så skal jeg ha Autoums eller hva pokker den heter.

2 Buzz spill har vi og + diverse EyeToy .
Skal skaffe Jungle Buzz til ungene.

Slike spill er morsomme.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:37   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var moro!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Nei, det trodde ikke jeg heller (for meg altså). Og her stod jeg i kassen på Platekompaniet for å kjøpe et korrekt lisensiert eksemplar av Guitar Hero II, uten planer om å kjøpe noe annet, og så hører jeg meg selv si til ekspeditøren: "Og en Singstar Legends med mikrofoner."

Ben "sinnsyk i gjerningsøyeblikket " Murphy

Det blir lenge til du får være hjemme alene igjen, i alle fall.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 00:47   #17
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette var moro!

Vi får visst Guitar Hero 2 i morgen.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 12:27   #18
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette var moro!

Merker at Guitar Hero II (og Singstar ) ligger an til å komme i hus her også. Kanskje allerede i dag.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:13   #19
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dette var moro!

Da var Guitar Hero II og Singstar Legends i hus. Førstnevnte var superkult, men er litt skuffet over Legends. Jeg skulle nok heller kjøpt den norske versjonen.
Å kjøpe Singstar fremkalte den litt flaue følelsen som man gjerne hadde da man kjøpte kondomer tidlig i karriéren.

Forresten vil jeg benytte denne anledningen til å gi litt pepper til Spaceworld:
De ljuger og er dyre.
For det første kom de med at GHII ikke var å få tak i uten gitarpakka ennå, deretter vil de ha 100,- mer for SL enn på Platekompaniet (som vi endte opp med å handle begge deler hos). Spaceworld tjente ikke penger på meg i dag, for å si det sånn.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 22:15   #20
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette var moro!

Vi har noen kjenninger som startet opp med singstar på en fest. De som sang hadde det kjempemoro, mens resten synes det var helt forferdelig. Det bør helst brukes der alle er enige.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no