|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Fått Flax-lodd med gevinstDen siste halvannen måneden har vi med ujevne mellomrom fått ferdigskrapede Flax-lodd uten gevinst i postkassa vår. I dag lå det et der med 50 kr. gevinst. Skal jeg beholde det eller sette opp lapp i oppgangen og høre om noen savner det? Jeg er tilbøyelig til å beholde det. Noen har jo bevisst puttet det (og trolig de andre vi har fått tidligere også) oppi, og da kan de liksom ha det så godt, tenker jeg.
![]() |
#2 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstDe syns sikkert at dere fortjente det, med tanke på alle skuffelsene dere har hatt. (Les: lodd uten gevinst)
![]() |
#3 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstDe har jo tydeligvis puttet det oppi med vilje, så jeg hadde beholdt det. Er bare 50 kr. Da kan de ha det så godt, de har nok ikke putettet feil siden de har gjort det flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstBehold det, for all del. Og le rått i det du bytter det inn i to nye flaxlodd som du så vinner 1 million på. Da kan du henge opp lapp i oppgangen og takke vedkommende som var så hyggelig å legge loddene i postkassa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinst
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstJeg hadde glatt beholdt de 50 kronene, ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstHadde beholdt de 50 kronene uten snev av dårlig samvittighet.
![]() |
#10 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstJeg beholder loddet, bytter det inn i 2 nye lodd og vinner 1 mill på hver av dem.
Hehe, ja det hadde vært en festlig ting å gjøre.
![]() |
#11 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstDet kan faktisk hende at folka har "kasta" loddet selv om det var 50 kr i gevinst. Det fins folk som ikke gidder å ta ut så små gevinster.
![]() |
#12 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstEtt lodd med 50 kr gevinst er litt lite til at jeg hadde satt igang en leteaksjon etter eieren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått Flax-lodd med gevinstDet er jo ikke akkurat som om de har mistet det ned i postkassen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|