Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nå har til og med jeg sydd noe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 19:52   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Nå har til og med jeg sydd noe

Forrige onsdag var jeg på sykurs hos Fru Liland i Oslo. Dette var et nybegynnerkurs, altså beregnet på folk som meg, som knapt har luktet på en symaskin siden vi gikk ut av ungdomsskolen for x antall år siden. Det var så basic som: "slik trer vi nåla i maskinen" osv. Akkurat midt i blinken for meg.

Det var vrient, jepp, jeg er ei kløne av dimensjoner, men fy søren så gøy det var. Og så lærte jeg noe moro om meg sjøl... nå veit jeg hvor Storebror har det fra, at han stikker tunga ut av munnen når han plundrer med noe. Etterhvert gikk det bedre, og til slutt husket jeg til og med å puste mens jeg sydde.

Vi var åtte damer på kurset, og alle sydde vi oss hver vår lille pose/bag. Kan tro jeg var - og er - bra stolt av resultatet. (Og Storebror adopterte den pronte, så nå bor lekebilene hans oppe i den. Så mye for at jeg gikk og funderte på hva fint jeg skulle bruke den til. )

Uansett - stolt som jeg er - her kommer sjølskrytet:

Tada!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.