|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig sin utedressJeg synes ikke Katvig sin var så fin. Molo sin, derimot,
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Katvig sin utedressOJ! Jeg elsker Katvig.
|
|
|
#9 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Katvig sin utedressKatvig dressen var stygg-fin. Den går forresten bare opp til strl 116.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Katvig sin utedressSånn rent kvalitetsmessig skal det ikke så mye til for at dresser skal bli mer slitesterkt enn vanlig ReimaTec. Dressen vår hadde hull iløpet av kort tid. Den tåler utrolig lite i forhold til andre dresser som Ticket To Heaven, Minymo, Exit osv. Det ser ut som om begge dressene som er nevnt her er i noe tilsvarende stoff - ergo tror jeg de er gode. Synes Katvigdressen var grisefin! Synd vi har alt for mange allerede. |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Katvig sin utedress
|
|
|
|
#16 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Katvig sin utedressOisan, ja. Vi trenger egentlig ikke sånt engang, da vi bor i den tempererte sone. Men
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Katvig sin utedressMen jeg synes denne var fin også ja. Fremstår finere på dette bildet. |
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Ja, vi har ikke vært noe fornøyd med vanlig reima, men reimatekpluss har vi vært veldig fornøyd med. Mener du at andre dresser er like bra som den også?
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Det er jeg helt sikker på at det er. Ticket To Heaven f.eks, og Minymo som storebror skal bruke i vinter. Veldig slitesterke, og utrolig god passform. Ledige og gode dresser, samt at det er vanskelig å slite hull i dem. |
|
![]() |
|
|