Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Et sort hull i den teknologiske utvikling

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 21:06   #1
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Et sort hull i den teknologiske utvikling

Hvor blir det av vaskemaskinen som:
- automatisk detekterer farger og tekstiler og behandler alle plagg individuelt selv om man slenger dem i en og samme vask?
- tørker og stryker tøyet etter de samme kriterier?
- bretter klærne pent sammen og sorterer dem i bunker etter hvilket medlem av husholdningen de tilhører?

Her synes jeg vaskemaskinbransjen bør gå i seg selv. Vann, såpe, gnikk, rull - prinsippene har ikke endret seg nevneverdig på klesvaskfronten siden noen fant på å blande fett med lut.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 21:18   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et sort hull i den teknologiske utvikling

Pfft. En sånn har jeg hatt lenge. Den fungerer utmerket minst tre av fire uker i måneden.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 22:45   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Et sort hull i den teknologiske utvikling

En sånn har jeg også. Det hender han, jeg mener den streiker litt, men som oftest er den grei å få igang igjen med litt kjærlig...overtalelse.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no