|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan noen tipse meg om julebok?Jeg er ute etter ei julebok som man skriver i selv, limer inn julekort og bilder i. Ei slik bok varer i mange år og er kjempeflott å ta fram og mimre i av og til. Jeg har ei slik bok selv og er utrolig fornøyd med den. Kunne tenkt meg å kjøpe ei slik i bursdagsgave/julegave til familie/venner (som jeg vet har lyst på ei slik bok). Vet Mona Lerum hadde ei slik bok for noen år siden, men finner den ikke. Det må ikke være Mona Lerum, tar gjerne i mot tips om andre også. Noen som vet hvor jeg får kjøpt ei slik bok?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kan noen tipse meg om julebok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Kan noen tipse meg om julebok?
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen tipse meg om julebok?Jeg har juleboka til Mona Lerum, den er så koselig. Jeg fant den heller ikke, men de bestilte den inn for meg på Notabene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stort sett blid
![]() Sv: Kan noen tipse meg om julebok?Tusen takk for tips alle sammen!
![]() |
#7 |
Stort sett blid
![]() Sv: Kan noen tipse meg om julebok?Tusen hjertelig takk for super link Babe! Tror jeg må prøve å overtale min mor til å skrive i bestemors minnebok også. Nå blir det også garantert noen "julens minnebok" av Mona Lerum under treet neste år også. Jeg har ei anna bok, og er utrolig glad i den. Alle burde hatt ei lignende bok. Ungene elsker at jeg leser fra den. Vi leser gjerne i den ved frokostbordet i helgene og det er stor stas å høre hva vi gjorde samme dag i fjor, forfjor m.m.
![]() |
|
|