|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Abonnerer! Vi har bare tre, men de er liksom alltid i veien.
![]() |
#4 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har for øyeblikket bare to (ja, og så kontrollen til x-boxen, da), og de ligger oppå tv-en. Ikke akkurat lekkert (og iallfall ikke mulig for de som har 13
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Våre 4 ligger oppe på ene høytaleren. tv`en står mellom 2 høytalere som er sånne store høye "tynne" ting. med svart glassplate opppå.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?
Interessant! Hvordan vet man om man trenger RF? Er ikke det meste infrarødt? Mannen har bursdag nå i høst så dette kan være veldig aktuelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?13 fjernkontroller? Som alle er i bruk jevnlig? Hva har dere egentlig av duppeditter og fjernstyrte ting?
![]() |
#8 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Jeg kjøpte en liten nokså flat kurv som jeg stikker dem i. Kurven står under salongbordet, har bord med hylleplate under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Går det til så mye forskjellige ting?
Ja, si det! Jeg har vel aldri brukt halvparten av dem.
Bilde? Vi har ikke slik hylleplate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fornøyd
|
Jada, man kan få mye forskjellig inn på en kontroll. Men det er litt av en jungel å velge i.
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Du trenger en slik en, en universal fjernkontroll.
![]() |
#13 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Mener du å insinuere at den (ja, for vi har bare en) ikke skal slenges rundt, gjemmes bak gardina, nede i stolene eller bak sofaen?
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har bare 4 stk, men de ligger i en mørk brun flettet kurv under stuebordet. Når gutta husker å legge dem på plass.
![]() |
#15 |
-
Medlem siden: Oct 2006
Som Palmen sier; man oppebarer alle sammen i én universalfjernkontroll. Vi har Harmony 885 som Palmen linker til, og den er veldig bra. Jeg ville nok heller ha kjøpt den nyere, og rimeligere, modellen til Logitech hvis jeg skulle kjøpe en nå: Logitech Harmony One. Disse styrer bare enheter med infrarødt; hvis du trenger RF må du lete videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
Man kjøper en programbar fjernkontroll, som styrer alle tingene, slik vi har.
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Logitec Harmony 525. Visstnok. Funker fint, den. Den tar ikke PS3, fordi den tar ikke blue tooth.
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har tre, men som regel gjemmer jeg DVD-kontrollen om vi ikke ser på film, eller GET-kontrollen om vi ser på film.
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Vi har fem, fire til TV-utstyret og en til stereoanlegget.
![]() |
#20 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan oppbevarer man fjernkontroller på en grei måte?Jeg ønsker meg bod med skuff, men nå ligger de i vinduskarmen. Langt vekke fra små fingre. 8-9 tror jeg vi har til normalt. Nå har vi ryddet vekk "alt" og har bare 5 igjen. Siden vi holder på å selge huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|