Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det flyter av kulepenner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 10:56   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det flyter av kulepenner

Hva gjør dere med alle kulepennene? Synes det stadig dukker opp nye her hjemme. Har en stor kurv full av brukbare penner. I tillegg ligger det noen litt her og litt der. Nå har jeg ryddet, men hva skal jeg gjøre med dem? Bare kaste dem? Trenger jo ikke så mange.

Gammel 07-09-08, 10:57   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det flyter av kulepenner

Du må slutte å stjele fra jobben.

Gammel 07-09-08, 11:00   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så det er hos deg de er?

Du skal selvfølgelig sende dem tilbake til meg. Og alle andre de har forsvunnet fra.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:09   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke stjålet fra jobben.

Så det er bare jeg som ender opp med haugevis med kulepenner? Synes jeg stadig blir dyttet på en kulepenn. Mannen får også reklamepenner som ender opp hjemme.

Gammel 07-09-08, 11:11   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke det en greie som er populært å ta med til bistandsområder? Hvis du vet om noen som skal på sånn hjelpearbeid-reise eller noe...

Vi har ikke mange kulepenner. Har 5-10 stk i en kurv.

Gammel 07-09-08, 11:18   #6
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det problemet har jeg virkelig ikke. Kulepenner er aldri å oppdrive hverken her eller på jobb. Jeg skjønner jo hvem synderen er nå.

Gammel 07-09-08, 11:26   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også mange. Kurven bugner.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:31   #8
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Så det er hos deg de er?

Du skal selvfølgelig sende dem tilbake til meg. Og alle andre de har forsvunnet fra.

Jeg hadde tenkt til å skrive det samme

Nå mangler det bare at den personen som stjeler sokker står frem

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:34   #9
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Vi har til tider det problemet også. Da samler jeg dem sammen i en skuff og jeg skal love deg at det ikke går lange tiden før vi har det motsatte problemet. Da er alle borte vekk.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:50   #10
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er nok, i likhet med mannen og sønnen min, populær blandt selgere, firmaer etc. De blir gjerne overlesset med penner utstyrt med reklame.

På salgsmesser vil alle gjerne gjøre seg synlig. En penn med logo er noe potensielle kunder (eller fremtidige arbeidssøkere) vil legge merke til.

Selv har jeg kun fått penner på et og annet kurs pluss at det har hendt det har dumpet noen ned i postkassen sammen med brev fra bank, forsikringsselskap og lhl.

Det flyter ikke av penner rundt omkring i huset. Mannen tar sine penner til arbeidsplassen og sønnen oppbevarer de på rommet sitt. Jeg har to gode penner (kjøpt i butikk) og de får ingen låne. Før fant jeg nemlig aldri en penn når jeg trengte en.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:52   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Her er det motsatt problem. Har aldri en penn når jeg trenger det.

Gammel 07-09-08, 11:54   #12
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Sånn er det her også.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:55   #13
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Nå mangler det bare at den personen som stjeler sokker står frem

Har overflod av penner også. Regel: Ikke ta i mot nye før det trengs. Fyll alltid opp med to-tre i veska, så blir de borte av seg selv etter en stund.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:58   #14
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Våre kulepenner forsvinner stadig på mystisk vis.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 12:12   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Hva gjør dere med alle kulepennene? Synes det stadig dukker opp nye her hjemme. Har en stor kurv full av brukbare penner. I tillegg ligger det noen litt her og litt der. Nå har jeg ryddet, men hva skal jeg gjøre med dem? Bare kaste dem? Trenger jo ikke så mange.

Er det der de er!?
Mine blir stadig borte, jeg har pt én som virker.
Nå vat jeg at de har dratt på ferie til Stikkaheinen.

Men på den seriøse siden: rajraj hadde et godt forslag.

Gammel 07-09-08, 12:13   #16
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Men på den seriøse siden: rajraj hadde et godt forslag.

Har måttet lære på den harde måten. Det var drep eller bli drept, liksom.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:11   #17
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:23   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Det flyter av kulepenner

Åh, vi har heller aldri penner. Nå vet jeg hvorfor.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:25   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde noen slike oppsamlingsrunder av og til, jeg og Exkallen. Ble alltid en ganske stor samling. Han tok dem bare med tilbake til jobben, siden det var derfra de kom.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:09   #20
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Gi overskuddet av penner til noen som samler.
Det er mange som samler på reklamepenner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.