Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva vasker man akvariet med?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-08, 11:49   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva vasker man akvariet med?

Vi skal ta en pause i akvarieholdet og det trenger å vaskes innvendig. Hva vasker man med? Det må jo være noe som fjerner alger og annet, men samtidig ikke dreper fiskene den dagen vi vil ha fisker igjen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 11:57   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vasker man akvariet med?

Da jeg pakket ned akvariet vasket jeg det med Zalo og Jif baderom. Etter vask fylte jeg det med kokvarmt vann og lot det stå over natten. Jeg skylte det også mange ganger.
Da vi fikk nye fisker skylte jeg det på ny mange ganger med varmt vann, og lot det atter en gang stå med vann over natten.

Pass på at all sepe er borte, hvis ikke dør fiskene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 15:01   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva vasker man akvariet med?

Jeg bruker ingen form for såpe i akvariet. Ha i litt vann og bruk en engangssvamp til å skrubbe med. Hvis det er alger som sitter fast, har jeg lunkent vann i til disse løsner og jeg får skrubbet det rent.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 15:41   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva vasker man akvariet med?

Man får kjøpt sånn algeskrape også tror jeg, om det skulle være vanskelig å få av.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no