|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Jeg tenker det kommer helt an på barnets alder. De to siste årene tror jeg vi har startet i september en gang. Nå tror jeg vi drøyer lenger. Lua kommer heller ikke på ennå, med mindre det er spesielt surt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Her har de høstdress på seg hvis det er vått ute og under 15 grader. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Jeg ser også for meg at lillebror kan få på dress når det drar seg mot slutten av denne mnd. Ei tynn bomullslue kan det nok også være at vi har på. |
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Snoopy begynnte å ha på lue for 14 dager siden. helt til da var det ganske varmt på dagen. Men nå som hun er begynnt i bhg å de er ute litt tiligere en jeg og hun. Eller vi var jo ute bruker å gå tur før hun skal sove så leker hun ute når hun står opp. å da er det jo varmom sola er oppe.
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Det er meldt 13 grader på det varmeste i dag. Det er overskyet og vått i gresset. Han går i friluftsbarnehage, så da er det vel ok med dress i stedet for regnbukse som han garantert måtte ha på seg? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
sangfugl
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Syns det høres ok ut med dress jeg da, i alle fall hvis den tåler litt fukt.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?
Ja det jeg tenker også. Da går vi for det. Kommer selvfølgelig til å legge merke til hva de andre barna har på seg |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Jeg bruker foret hel regndress på minsten i disse dager, han ta på seg hetten. Lue vil jeg nok ikke bruke på en stund, november ca. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Vi har brukt høstdress, lue og hansker hele sommeren.
|
|
|
|
#14 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Leo har på seg en tynn lue ute nå. Men ikke i bilen, kjøpesenter osv. Har heller ikke gått i gang med dress enda, men han får på seg en ullfleecejakke. Dressen drøyer vi litt til tror jeg. :hadde sikkert nærmere 20 grader i går:
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Jeg sender med dress og lue og støvler til min gutt nå, og så stoler jeg på at barnehagen tar på han det som er passende etter været. Han har på seg jakke og joggesko når vi leverer han.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Han fikk på seg dress, tynn lue og vanter i dag. Men fikk også beskjed om at det var ok å ta av lue og vanter om han ville. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Har begynt med dress og lue på Lillemann vi altså. Ullundertøy også.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?
Til treåringen min sender jeg med dressen hvis det ikke er såpass varmt at jeg er sikker på at han ikke vil fryse av å sitte i sandkassa klokka 9 om morgenen (når første uteøkt begynner). |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Her har dressen hengt i barnehagen siden midten av august og jeg har sendt med lue i noen uker nå. Luen har vært i bruk en gang, men dressen har ikke vært brukt enda.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Jeg har kjøpt høstdress av Arken som jeg skal hente en av dagene, og da skal den tas i bruk umiddelbart. Det er jo bare å regulere med antall plagg man putter inni dressen (dette er barnehagen gode på).
|
|
![]() |
|
|