Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 12:52   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Enn så lenge henger jeg så og si kun med på Greys på tirsdager, og Koneklubben på onsdager.

Men så har jo nå Himmelblå begynt, og Hvaler skal begynne. Jeg hører rykter om 71 grader nord, og Top Model.

TV oversikt (jeg ser IKKE alt dette altså! )

Mandager:
- 71 grader nord på Tv Norge kl. 20.00
- Sykehuset på tv3 kl. 20.00
- I de beste familier på Tv2 kl. 20.00
- Top Model på tv3 kl. 20.30
- Elskerinner på NRK kl. 21.30 (ny serie)

Tirsdager:
- Jakten på kjærligheten på Tv2 kl. 20.00
- Greys på Tv2 kl. 21.40
- Medium på Tv2 kl. 22.30
- Heroes på NRK kl. 23.15 (reprise?)

Onsdager:
- Landstinget på Tv2 kl. 20.00
- Grease på Tv Norge kl. 20.00
- Koneklubben på Tv2 kl. 21.40
- House på NRK kl. 21.45

Torsdager:
- Criminal Minds på Tv2 kl. 21.40
- Bones på TV3 kl 2130 (men tror det er reprise)
- Hvorfor det (Trond V) på NRK (?) kl 22.40

Fredager:
- Skal vi danse på Tv2 kl. 19.30
- Beat for beat på NRK kl. 19.55
- Nytt på nytt på NRK kl. 20.55
- Grosvold på NRK kl. 21.25
- Senkveld på Tv2 kl. 22.10

Lørdager:
- Vil du bli millionær? på Tv2 kl. 21.40

Søndager:
- Himmelblå på NRK kl. 20 (?)

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 09-09-08 kl 16:16.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 12:55   #2
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Skal ikke Trond-Viggo og Jan Almaas ha noe sammen.
Vet ikke når og hvor det går, men det er noe jeg vil ha med meg.

Gammel 08-09-08, 12:56   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe ny gullrekke på gang? (selv om jeg egentlig ble lei denn forrige høst).

Gammel 08-09-08, 12:57   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bones
CSI
CSI NY
CSI Miami
ER

Når kommer frusterte husfruer tilbake? etter jul??

Gammel 08-09-08, 12:58   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg SKAL sjå:
Greys
Koneklubben
71 grader nord
og kanskje Hvaler (når begynner den?)

Kjem nok til å sjå litt på andre ting og men det blir sånn til og fra. Må ha til til trening og andre ting og.
Skal vi danse begynner vel på fredag, ser nok på det og.

Ja også Ylvis brødrene har eg lyst å sjå. Sett reklame berre. Syns dei er knall.

Gammel 08-09-08, 13:00   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har heller ikke lyst bli såå avhengig til mye på kveldstid, pga trening og sosialt liv.
Vet ikke når Hvaler begynner. Neste uke kanskje?

Ylvis er litt morsomt ja. Men det kan man se på sånn litt av og på tror jeg?

CSI er også en ting jeg svipper innom av og til.

Gammel 08-09-08, 13:02   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det er evigheter siden jeg så noe på TV sist. Lager du oversikt over severdige program i første innlegg guniss? Og slenger på klokkeslett og ukedag også?

:det er lov å prøve seg:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:02   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg har heller ikke lyst bli såå avhengig til mye på kveldstid, pga trening og sosialt liv.
Vet ikke når Hvaler begynner. Neste uke kanskje?

Ylvis er litt morsomt ja. Men det kan man se på sånn litt av og på tror jeg?

CSI er også en ting jeg svipper innom av og til.

Ja Ylvis blir nok når det passar seg slik.
Greys, koneklubben og 71 grader nord er MÅ program.
Resten blir som det passer.

Gammel 08-09-08, 13:07   #9
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

House, Greys og 71 grader nord er vel de som utpeker seg.

Kommer nok til å se Nytt på nytt når det passer seg slik også, og god krim.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:08   #10
Miriel
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
Miriel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Grey's MÅ jeg se
Ellers blir det nok å følge med på Sykehuset som går hverdager klokken 20 på TV3
71 grader Nord er også morsomt å følge med på (og jeg ser nå at jeg har gått glipp av første episode allerede)
Robinson begynner jo snart - med en vri. (Himmel og Helvete - et lag skal bo i luksus og de andre i en grotte med flaggermus)
Skal vi Danske begynner denne Fredagen.
Også begynner vel Jakten på Kjærligheten snart også?

*reality junkie*

Miriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:20   #11
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ingeborg, her.

Skal ikke Trond-Viggo og Jan Almaas ha noe sammen.
Vet ikke når og hvor det går, men det er noe jeg vil ha med meg.

Det har allerede gått i to uker.
"Hvorfor det?" sendes på torsdager kl 22.40.
Jeg tror det har pause denne uke pga Paralympics.

Gammel 08-09-08, 13:21   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, skal vi se; Jeg ser 71 grader nord på mandager, vurderte å heller prioritere top model fordi det er ei fra hjemplassen med, men det måtte vike for 71 grader nord.
Tirsdager ser jeg ingenting. Onsdager er det house. Torsdager ser jeg criminal minds også har jeg lyst å få med meg Trond Viggos "hvorfor det", gikk glipp av det sist pga våkent barn.
Fredager er det gullrekke på nrk med beat for beat, nytt på nytt og grosvold, men jeg tror jeg ender med å se skal vi danse.
Lørdager har jeg tenkt å få med meg kvitt eller dobbelt, og søndager blir det himmelblå.

Og nei, jeg er ikke tvslave, det er ingen av disse tingene jeg må ha med meg, men når jeg nå bare sitter her kan jeg jo like greit se på tv

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:23   #13
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Bones
CSI
CSI NY
CSI Miami
ER

ER? Hvor? Hvilken sesong begynner nå?

Så forresten Trond Viggo programmet - Hvorfor det (?) - sist torsdag. Makan til surr!

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:31   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser pr. dags dato på

* Himelblå kl 20 på søndager og
* Greys anatomy kl 21.40 på tirsdager.

Om mannen følger med på Hvaler gjør sikkert jeg også det. Det er han som er tv-slaven i huset. Jeg bare netter jeg...

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:49   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Laste ned nye episoder av House når sesong 5 kommer den 17.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:03   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker konseptet i House, men synes selve serien er så fryktelig ensformig. Også liker jeg ikke doktoren sjøl. Banner jeg i kirka nå?

Gammel 08-09-08, 15:05   #17
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

House

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:06   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg liker konseptet i House, men synes selve serien er så fryktelig ensformig. Også liker jeg ikke doktoren sjøl. Banner jeg i kirka nå?

Ja, det gjør du.

House ruler, ingen over, ingen ved siden.

(Og det gjelder både serien og legen, han er jo fantastisk morsom.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:26   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Gammel 08-09-08, 15:35   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Også liker jeg ikke doktoren sjøl. Banner jeg i kirka nå?

Jepp. Vi har utestengt folk for mindre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.