|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kjernesnill
|
Fiskegrateng kvelden førHvordan gjør dere det når dere lager fiskegrateng kvelden før den skal spises? Jeg kan lage den, men jeg har pleid å lage den de dagene jeg har jobbet hjemmefra, noe som ikke er så veldig aktuelt akkurat nå.
|
|
|
#2 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiskegrateng kvelden førJeg pleier å lage den i forma, og sette den inn i kjøleskapet ustekt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiskegrateng kvelden førJeg ville kokt fisken og lagd sausen klar, for så å gjør eden helt ferdig på serveringsdagen. Jeg lager med stivpisken eggehvite i, for å få den luftig, og ville ventet med å blande alt og steke til serveringsdagen.
|
|
|
|
#4 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fiskegrateng kvelden førlager alt .lager mange når jeg først er i gang så forsteikes alle. Så når de skal spises tines de bare å varmes i ovnene. om vi skal ha en dagen etter å står den ferdig stekt i kjøleskapet til dagen etterpå
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fiskegrateng kvelden før
Kunne du lagt ut oppskrift på en slik stor batch? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Fiskegrateng kvelden førHer er en oppskrift som rekker til en vanlig ildfast form:
|
|
|
#7 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Fiskegrateng kvelden førSånn litt off topic; Skal man spise poteter ved siden av fiskegrateng? Jeg syns egentlig det er litt unødvendig når det er makaroni oppi
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Fiskegrateng kvelden før
Vi hadde alltid poteter ved siden av da jeg var liten, men vi bruker ikke det nå - det er ingen av oss som er så glad i poteter, så. Men grønnsaker bruker vi; dampet brokkoli og revet gulrot, typisk.
|
![]() |
|
|