|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() God og komfortabel kontorstolJeg trenger en ny kontorstol på jobb. Jeg vil ha en der jeg får god støtte i korsryggen da jeg sitter best om jeg svaier litt. Er det noen som har gode tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: God og komfortabel kontorstolJeg prøvde veldig mange da jeg skulle ha ny stol på jobb sist, fikk også låne med meg et par forskjellige for å være helt sikker. Jeg endte opp med denne fra Håg, som jeg er godt fornøyd med. For meg er det viktig å ha muligheten til å vippe setet. (Det er fire-fem år siden, så modellen kan sikkert være litt endret, men den ser veldig lik ut). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: God og komfortabel kontorstolDet er veldig individuelt hva som passer den enkelte: på min gamle jobb hadde vi mer eller mindre hver sin type stol. Den som min kollega elsket, likte ikke jeg noe særlig, og omvent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: God og komfortabel kontorstol
Ja, det skal jeg gjøre, men det kan være greit å vite hvor man skal begynne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: God og komfortabel kontorstolJa, en slik har jeg hatt i mange år, den ble "frastjålet" når jeg jobbet utenfor huset i over et år, men det var greit for den var veldig slitt. Det eneste problemet er at jeg får vondt i halebenet i perioder av den. Ellers veldig fornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|