Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

God og komfortabel kontorstol

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 14:37   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God og komfortabel kontorstol

Jeg trenger en ny kontorstol på jobb. Jeg vil ha en der jeg får god støtte i korsryggen da jeg sitter best om jeg svaier litt. Er det noen som har gode tips?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:43   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God og komfortabel kontorstol

Aeron Clasic.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:43   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde veldig mange da jeg skulle ha ny stol på jobb sist, fikk også låne med meg et par forskjellige for å være helt sikker. Jeg endte opp med denne fra Håg, som jeg er godt fornøyd med. For meg er det viktig å ha muligheten til å vippe setet. (Det er fire-fem år siden, så modellen kan sikkert være litt endret, men den ser veldig lik ut).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 09:30   #4
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Jeg har denne og er kjempe fornøyd!

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 09:34   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig individuelt hva som passer den enkelte: på min gamle jobb hadde vi mer eller mindre hver sin type stol. Den som min kollega elsket, likte ikke jeg noe særlig, og omvent.

Håg lager fantastiske stoler, så hvis du har et brukbart budsjett (neppe under 5000), ville jeg tatt en tur innom visningsrommet deres og prøvesittet noen modeller. Det gir garantert det beste resultatet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 09:45   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er veldig individuelt hva som passer den enkelte: på min gamle jobb hadde vi mer eller mindre hver sin type stol. Den som min kollega elsket, likte ikke jeg noe særlig, og omvent.

Håg lager fantastiske stoler, så hvis du har et brukbart budsjett (neppe under 5000), ville jeg tatt en tur innom visningsrommet deres og prøvesittet noen modeller. Det gir garantert det beste resultatet.

Ja, det skal jeg gjøre, men det kan være greit å vite hvor man skal begynne.

Gammel 09-09-08, 09:47   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Jeg har denne og er kjempe fornøyd!

Ja, en slik har jeg hatt i mange år, den ble "frastjålet" når jeg jobbet utenfor huset i over et år, men det var greit for den var veldig slitt. Det eneste problemet er at jeg får vondt i halebenet i perioder av den. Ellers veldig fornøyd!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.