Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan blogger man?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 20:35   #1
Luba
Her er jeg

Luba sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Luba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvordan blogger man?

Ja, hva gjør jeg for å lage en blogg?

Luba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 20:45   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan blogger man?

Gå inn på blogspot og trykk på opprette blogg.
Det er utrolig enkelt.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:19   #3
Luba
Her er jeg

Luba sin avatar

Standard

Blogspot? Jeg finer ingenting som heter det her inne......
ei heller helt øverst i vinduet hvor det står "Blogger"

Føler meg passe dum nå

Gammel 09-09-08, 21:19   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg domene og fikk ei nettvenninne til å laste opp wordpress. Før den tid hadde jeg hatt to ulike blogger og nå har jeg blogget i tre år. Veldig, veldig gøy!

Lykke til med blogginga!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:20   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luba, her.

Føler meg passe dum nå

Åh. Var det blogg her du snakket om? Da må du nok sjekke med DM eller HP.

Gammel 09-09-08, 21:21   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Føler meg passe dum nå

Ups, jeg misforsto jeg og. Jeg aner ikke hvordan du blogger her inne, er helt fersk her.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:25   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man må kanskje ha tilgang til medlemssalongen før man begynner å blogge? 100 i rykte og 100 innlegg er kravet hvis jeg husker riktig.

Gammel 09-09-08, 21:29   #8
Luba
Her er jeg

Luba sin avatar

Standard

Ja ser det står Foreldrefortal Forum Blogger øverst, og tenke at det bare var å klikke på Blogger og begynne å blogge

Må jeg kjøpe noe domene da??

Innrømmer at jeg er GRØNN

Gammel 09-09-08, 21:34   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Ja ser det står Foreldrefortal Forum Blogger øverst, og tenke at det bare var å klikke på Blogger og begynne å blogge

Må jeg kjøpe noe domene da??

Innrømmer at jeg er GRØNN

Du må i alle fall ha flere innlegg og flere grønne prikker som en start om du vil ha FP-blogg. Blogg ute på det store nettet blir noe annet, ja.

Gammel 09-09-08, 21:37   #10
Luba
Her er jeg

Luba sin avatar

Standard

Åja, jeg har ikke en prikk og 7-8 innlegg, og kan se langt etter bloggertilværelsen skjønner jeg

Gammel 09-09-08, 21:40   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, jeg har ikke en prikk og 7-8 innlegg, og kan se langt etter bloggertilværelsen skjønner jeg

Jeg synes det er hyggelig at folk starter blogger, men er det ikke greit å bli kjent med forumet og brukerne litt før du starter blogg? For jeg alt jeg vet gjør du det altså, jeg blir bare nysgjerrig på hvorfor du er så giret på å starte blogg her inne så fort.

Gammel 09-09-08, 21:42   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens du venter kan du jo skrive det du hadde tenkt å blogge om som foruminnlegg i stedet. Så får du skrevet litt, og folk blir bedre kjent med deg, og når du skriver mer, kan det jo tenkes du får flere prikker også.

Gammel 09-09-08, 21:48   #13
Luba
Her er jeg

Luba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er hyggelig at folk starter blogger, men er det ikke greit å bli kjent med forumet og brukerne litt før du starter blogg? For jeg alt jeg vet gjør du det altså, jeg blir bare nysgjerrig på hvorfor du er så giret på å starte blogg her inne så fort.

ja du kan så si, jeg vet vel egentlig ikke helt hva blogging går ut på - og så lurer jeg på å starte en etter å ha vært medlem i 10 minutter liksom , jeg tar den folkens

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.