|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Jeg får en telefon fra en mor til en gutt i klassen til S. Hun kan fortelle meg at S er der. Hva? Er ikke han på SFO? Nei, han er blitt med vennen hjem når han ble hentet av storebror! Det skal jo ikke være mulig!
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 12-09-08 kl 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Send! Send!
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Emnet er: Uakseptabelt
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Ikke noe farlig og sende den beskjeden der, tror jeg hadde sendt ett mye krassere email. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Herregud. Skjønner deg godt. Ja send mailen avgårde.
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Skjønner at du er sint. Mailen er ikke for vag, og helt på sin plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Den mailen skal du bare sende. De har jaggu godt av å få tilbakemelding.
![]() |
![]() |
#9 |
En som trener
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Jeg skjønner godt du er sint, sånt er bare helt uakseptabelt! Brevet ditt virker helt fint, du er klar og tydelig på at dette er uakseptabelt, men "tar ikke av" likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
♡
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Vel, SFO-leder ringte. Hun sa hun hadde hørt hva som hadde skjedd, jeg hadde jo først ringt og snakket med en assistent, og at jeg skulle sende en mail. Hun så at mailen ikke var kommet og ringte. Jeg tenkte at det er greit med alt som er dokumentert, og at jeg gjerne vil at rektor skal være klar over situasjonen nå som han har overtatt ansvaret, og sendte mailen i det jeg sa den alt var sendt.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Godt å høre at de er villige til å ta tak i ting ...
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 12-09-08 kl 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Godt at du sa fra, og godt at de tok deg på alvor!
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Sånt skal man selvfølgelig si fra om! Godt de tar det på alvor, men likevel ikke godt nok når slikt skjer. |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Mailen er helt på sin plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Bra at hun reagerte på den måten, og ikke forsøkte å unnskylde seg.
![]() |
#17 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Du verden!
![]() |
#19 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Elendige rutiner som det må ordnes opp i, grei melding, jeg hadde nok vært noe mindre vennlig.
![]() |
|
|