Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-08, 15:20   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()

Jeg får en telefon fra en mor til en gutt i klassen til S. Hun kan fortelle meg at S er der. Hva? Er ikke han på SFO? Nei, han er blitt med vennen hjem når han ble hentet av storebror! Det skal jo ikke være mulig!

Vi skal til denne familien på middag i kveld, for å bli bedre kjent, så S har nok trodd at han kan være med hjem, men det er jo ikke slik at SFO bare kan slippe ham med hvem han måtte ønske å bli med hjem når vi ikke har gitt beskjed?

Jeg er så sint og redd og irritert og sjokkert.

Jeg har sendt mail til SFO-leder og rektor.

Sist redigert av Hønni : 12-09-08 kl 22:37.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:22   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()

Send! Send!

Den er ikke for vag. Men den er kanskje litt snill? Jeg ville ha skrevet noe om at de må garantere at dette ikke skjer igjen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:24   #3
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emnet er: Uakseptabelt

Legger til "Jeg forventer at dere ser på rutinene deres slik at dette ikke skjer igjen!"

Gammel 12-09-08, 15:26   #4
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Ikke noe farlig og sende den beskjeden der, tror jeg hadde sendt ett mye krassere email.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:26   #5
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville ha droppet andre avsnitt.

Gammel 12-09-08, 15:26   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Herregud. Skjønner deg godt. Ja send mailen avgårde.

De har ikke lov til å sende barnet ditt med noen andre uten og enten ha fått skriftlig beskjed av dere eller snakket med en av dere på telefon.

Det skjedde med Christian en gang også. Tror han gikk i første klasse. Jeg stresser for å hente ham etter og først ha hentet Nicholas i en annen barnehage. Nei Christian hadde godt hjem til besteforeldrene han. Og jeg hadde ikke fått noen form for beskjed. Gjett om jeg var sinna og det sa jeg klart i fra også.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:28   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner at du er sint. Mailen er ikke for vag, og helt på sin plass.

Hos oss er de veldig strenge på det. Svigerinna mi fikk ikke lov til å ta med seg storebror en gang jeg hadde glemt å si ifra til SFO. Så der funker tydeligvis systemet helt fint.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:32   #8
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den mailen skal du bare sende. De har jaggu godt av å få tilbakemelding.

Gammel 12-09-08, 15:36   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt du er sint, sånt er bare helt uakseptabelt! Brevet ditt virker helt fint, du er klar og tydelig på at dette er uakseptabelt, men "tar ikke av" likevel.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 15:47   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Vel, SFO-leder ringte. Hun sa hun hadde hørt hva som hadde skjedd, jeg hadde jo først ringt og snakket med en assistent, og at jeg skulle sende en mail. Hun så at mailen ikke var kommet og ringte. Jeg tenkte at det er greit med alt som er dokumentert, og at jeg gjerne vil at rektor skal være klar over situasjonen nå som han har overtatt ansvaret, og sendte mailen i det jeg sa den alt var sendt.

Vel, lederen er selvsagt også lei seg og ville se på hvordan de kunne endre på rutinene slik at dette ikke skjer igjen og at dette vil bli en stor sak på møtet for de ansatte på mandag. Hun virket proaktiv og oppriktig engasjert, så jeg er glad hun ringte.

Vel vel. Jeg kommer nok til å kjenne meg usikker i lang tid.

Gammel 12-09-08, 15:50   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å høre at de er villige til å ta tak i ting ...
Håper det ikke bare blir prat.

Sist redigert av Ru : 12-09-08 kl 16:30.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 16:28   #12
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Godt at du sa fra, og godt at de tok deg på alvor!

Gammel 12-09-08, 16:39   #13
Frantzen
Passiv

Standard

Sånt skal man selvfølgelig si fra om! Godt de tar det på alvor, men likevel ikke godt nok når slikt skjer.
Jeg opplevde da jenta mi var 8 år at SFO ringte på jobben for å høre om jeg visste hvor jenta mi var. Hun hadde nemlig ikke møtt opp på SFO den dagen, og jeg syns det var flott at de tok det på alvor og etterlyste henne. Det var noen engstelige minutter til SFO ringte meg opp igjen for å fortelle at hun hadde vært der hele tiden, de hadde bare ikke lagt merke til at hun hadde kommet

Var ikke spesielt blid eller imponert da nei.

Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 18:36   #14
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

gi beskjed til FAU også
Det der var jo helt hårreisende!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 18:56   #15
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mailen er helt på sin plass.
Håper det blir tatt tak i og ikke bare er prat.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 19:03   #16
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Bra at hun reagerte på den måten, og ikke forsøkte å unnskylde seg.

Håper de får endret på rutinene slik at du kan bli trygg på at ungene er der de skal være.

Gammel 12-09-08, 19:25   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du verden! Dårlige greier. Det er klart du skal si fra.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 19:27   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig dårlig. Skjønner godt at du ble sint og redd, og ikke slapper helt av framover.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 21:07   #19
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Elendige rutiner som det må ordnes opp i, grei melding, jeg hadde nok vært noe mindre vennlig.

Gammel 12-09-08, 21:30   #20
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Det burde ikke gå an. Her må de enten ha med lapp ( i meldemappen sin), eller foreldrene må ringe, om de skal hentes av andre, eller være med andre hjem.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.