|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Serier av Sopranos-kvalitet?Livet har ikke vært det samme etter Sopranos. Vi klarer ikke å finne noe å se på tv som fenger. Vi har prøvd flere serier, blant annet The Wire, Brothers & Sisters og Big Love. Alle har vært underholdende på sin måte, men det er jo ikke mye Bada Bing! i disse. Vi ønsker nå å kjøpe en ny serie, og tenkte derfor å høre om FP-erne noe å anbefale. Jeg er ikke interessert i serier som Desperate Housewives eller Grey's Anatomy. Det må være en slags føljetong, og gjerne mer spennenden enn trist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Har du prøvd Dexter? Han er ihvertfall seriemorder, så det burde fenge litt. Men det er litt blod og gørr og slikt da, om enn ikke så mye på kamera.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?LOST? Eh ... Not my cup of tea. Jeg så første sesong, men ble mektig frustrert over å aldri få noen svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?
Rastløse? Av Six Feet Under?
![]() |
#8 |
Peppy!
|
Du er ikke den første som sier det ...
The Practice? :noterer: Den serien har jeg ikke hørt om. Jeg skal ned til Video Nova nå straks, får se om de har det inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Skilpadda kom meg i forkjøpet, men jeg poster likevel: Det er jo ikke mye som når opp til The Sopranos da. Dere kan sjekke Mad Men, om reklamefolk i New York i 1960. Den er vel regnet som det eneste som når opp til The Sopranos og The Wire blant de som skriver seriøst om TV i USA for tiden. Det fins noen bristike serier som er veldig gode; bla. State of Play, og blant litt eldre serier House of Cards hvis dere ikke har sett den. Life on Mars er også veldig bra, men den passer kanskje ikke helt ut fra hva du sier du ikke liker over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Peppy!
|
http://no.wikipedia.org/wiki/Mad_men |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Life on Mars er fantastisk bra, da. Jeg tror kanskje den vil slå an til tross for de tingene du sier at du ikke liker - det er så mange ting som er bra i den serien.
![]() |
#16 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Slår et slag for Dexter, jeg også. Vi så den post-Sopranos og var skeptiske et par-tre episoder, før vi ble nesten like hekta. Men bare nesten.
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?X-files ...
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Dexter, er det han som driver å dreper folk? Han som er politimann eller hva det er han er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Nå har jeg kjøpt Dexter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?Jeg har kjøpt gale menn fra play.com. :lettålede:
![]() |
|
|