|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MP strømpebukser, hvor kjøpe billigst?Jeg liker best strømpebukser fra MP. Hvor får jeg kjøpt disse billigst? Både ullblanding og bomull er interessant.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MP strømpebukser, hvor kjøpe billigst?Det billigste er å kjøpe de utenfor sesongen . Jeg kjøpte flere par på feks fru lyng i Mai-Juni til halv pris . Evt passe på når det er ta tre betal for to på babyshop som gir 33 prosent rabatt . |
|
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: MP strømpebukser, hvor kjøpe billigst?Som Ciela kjøper jeg også MP strømpebukser på salg (50%) hos Fru Lyng stort sett. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: MP strømpebukser, hvor kjøpe billigst?Det er én butikk her i byen som fører dem og der handler jeg når de har salg. Da får jeg dem som regel til 40% rabatt.
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: MP strømpebukser, hvor kjøpe billigst?Vi trenger strømpebukser nå. Det er vel ikke salg på slike ting akkurat nå?
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MP strømpebukser, hvor kjøpe billigst?Fru Lyng på Sandvika storsenter hadde i alle fall 50 % avslag på en mengde MP-strømpebukser da jeg var der på fredag. Med en fullpris på kr 189,- blir de jo ikke direkte billige selv til halv pris, men det hjelper jo veldig.
|
![]() |
|
|