Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sopranos

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 08:53   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sopranos

Er vi flere som digger Tony, Sil, Carmela og resten av gjengen? Neste fredag er det aller siste episode. Uendelig trist. Jeg har sett hver eneste episode av serien, og får ikke nok av gjengen.

Jeg er veldig spent på hvordan det hele ender. Om det blir en dramatisk avslutning, eller om alt fortsetter sin vante gang.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:15   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sopranos

Jeg har sett alle episodene, og elsker den serien. Er det virkelig aller aller siste episode? Det blir ikke flere?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:39   #3
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sopranos

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er det virkelig aller aller siste episode?

Neida . Det kommer en halvsesong til på nyåret.

Sesong 6 (Som jeg antar at går på NRK nå, jeg ser bare Sopranos på DVD, og har ikke sett den enda) er siste sesong, men den blir på ca 20 episoder mot ca 12 for hver av de fem første. Det blir altså vist 6-8 epioder på HBO våren 2007, og de blir forhåpnentligvis vist på NRK etterhvert også (skjønt hvem vet, så udugelige som NRK er til å kjøpe inn og sette opp TV-serier).

Ben "An offer you can't refuse" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:51   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sopranos

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Neida . Det kommer en halvsesong til på nyåret.

Sesong 6 (Som jeg antar at går på NRK nå, jeg ser bare Sopranos på DVD, og har ikke sett den enda) er siste sesong, men den blir på ca 20 episoder mot ca 12 for hver av de fem første. Det blir altså vist 6-8 epioder på HBO våren 2007, og de blir forhåpnentligvis vist på NRK etterhvert også (skjønt hvem vet, så udugelige som NRK er til å kjøpe inn og sette opp TV-serier).

Ben "An offer you can't refuse" Murphy

You made my day!!! Jeg lurte nemlig på hvordan i all verden dette skulle gå, med så mange løse tråder og kun 50 minutter igjen. Veldig bra.

Et spørsmål til dere medfans; husker dere en episode hvor Christopher og Paulie er i skogen og prøver å ta livet av en russer? Og så ender de opp med å måtte sove i bilen i skogen. Det er vel noen sesonger siden. I hvert fall, denne russeren fant de aldri igjen, etter å ha skadeskutt ham. Nå har jeg ventet så lenge på at han skulle dukke opp igjen sammen med resten av den russiske mafiaen for å hevne seg på NJ-gjengen. Men det har altså aldri skjedd. Har dere noen teorier på hva som har skjedd med ham? Døde han i skogen allikevel?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 09:54   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sopranos

Jeg husker godt episoden, men har igrunnen ikke lurt på hvor han ble av.
Er ikke det ganske lenge siden? Så lenge at den russiske mafiaen evt. ville vært der for leeeengst?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 10:12   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sopranos

Jo, det begynner å bli lovlig lenge siden. Men jeg har liksom ventet på et slikt surprise attack lenge nå. De kunne glatt laget noe kult utav det. Den russiske mafiaen er sikkert ikke den enkleste fienden å håndtere... Men får vel bare innse at russeren døde i skogen. Fillern altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:09   #7
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sopranos

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.


Et spørsmål til dere medfans; husker dere en episode hvor Christopher og Paulie er i skogen og prøver å ta livet av en russer? Og så ender de opp med å måtte sove i bilen i skogen. Det er vel noen sesonger siden. I hvert fall, denne russeren fant de aldri igjen, etter å ha skadeskutt ham. Nå har jeg ventet så lenge på at han skulle dukke opp igjen sammen med resten av den russiske mafiaen for å hevne seg på NJ-gjengen. Men det har altså aldri skjedd. Har dere noen teorier på hva som har skjedd med ham? Døde han i skogen allikevel?

Fantastisk episode!!!

Digger Sopranos gjengen

  Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:15   #8
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sopranos

Jeg har i løpet av høsten sett sesong 1-5 på dvd! Nå må jeg vente helt til i mars før jeg kan se sesong 6. Oppdaget serien litt sent, kan man si.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:25   #9
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sopranos

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg har i løpet av høsten sett sesong 1-5 på dvd! Nå må jeg vente helt til i mars før jeg kan se sesong 6. Oppdaget serien litt sent, kan man si.

Aldri forsent!!!

  Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 01:16   #10
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sopranos

Det var den siste episoden for denne gangen.........

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no