Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-08, 13:55   #1
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Heisann.
Den 11. september 2008 kl 0830 la Ving ut sine sommertilbud på nettet. Jeg var på foreldrefrokost i barnehagen den morgenen, og syklet som en gal på jobb i ni-tida. Startet opp datan og klikket meg inn på Sunwing resort & Spa Alcudia, for der har jeg hørt at det er så bra. Vi ønsket å booke en happy baby leilighet men jaggu, jeg var for sein. Alle var opptatt i juni (det er da vi kan reise).
Så da sjekket jeg Sunwing resort Sandy Bay på Kypros. Og der fikk vi en happy baby 8.juni til 22.juni. (to uker altså) til den nette pris av 26.247.-
Dette inkluderer:
to voksne, 1 gutt på 4 og søster på 8 mnd fra Trondheim, Buss fra flyplass og frokost.

Men så har vi også reservert en leilighet ved Sea Club Alcudia 14 dg (6.jun til 20.jun.). Det er en Sungarden plus. For 26.115.- får vi en Orkidè leilighet med bambinopakke. Altså den inneholder nok det samme som Happy baby, men mer vet jeg ikke.

Så innen 24. september må vi nok bestemme oss for hva vi går for (da er fristen for depositumet). Noen som kan hjelpe?
Vi har aldri vært på Mallorca eller på Kypros.
Noen som har erfaringer fra happy baby eller Sungarden/Sungarden plus?

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:02   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Jeg har vært på Mallorca og på Kypros (kun noen dager på Kypros da), og ville definitivt ha valgt Mallorca. Smaken er som baken, men jeg trives nå bedre der. Har selv nettopp bestilt 14 dager på sunwinghotellet i Alcudia, og gleder meg stort.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:16   #3
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Hei Irma og takk for svar. Når skal du reise til Alcudia? Og hvilken leilighet ble det?

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:19   #4
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Jeg har vært begge steder og ville valgt Alcudia.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:20   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Vi reiser i slutten av mai, og valgte en leilighet på Victoria. Alternativet var Happy Baby på Villa Princesa. Hvis du er interessert i erfaringer med de ulike stedene på Sunwing Alcudia, så les denne tråden:

http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=Sunwing

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:29   #6
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Vi har vært 5 ganger på Mallorca og 12 ganger på Kypros.
Er ikke tvil hva mitt valg ville vært, det sier seg vel selv.

Synes Kypriotene er et mye hyggeligere folkeslag, strendene er finere, klimaet er bedre, maten er mye bedre m.m. (Men dette er min menig da, som sagt lengre oppi i tråden, smaken er som baken.)

Vi har prøvd mange forskjellige hotell (leiligheter) på Kypros, og trives best på Callisto som ligger rett ved Sandy Bay.
Panthea Village er også bra.

Men Mallorca er også bra, så for all del, dere blir sikkert fornøyd uansett hva dere velger.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:31   #7
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Har nettopp kommet hjem fra Alcudia, og kan ikke si annet enn at det var veldig fint der! Vi bodde på andre siden av gaten av Seaclub, og det så veldig fint ut der! Jeg hadde nok valgt Alcudia igjen, men nå har jeg ikke det andre stedet å sammenligne med

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:33   #8
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Har vært på Kypros(uten barn) og på Sea Club forrige uke med barn.Syns Sea Club var fint,men nedslitt. Ville valgt Kypros neste gang.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:43   #9
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Irma: Takk for link.
Sånn som jeg har oppfattet det så virker også prisnivået ganske likt mellom Kypros og Mallorca? Jeg er litt redd for at Kypros og Sandy bay kan bli litt for kjedelig. Virker som om resorten på Mallorca er nært sentrum av Alcudia, og da har man kanskje mer å gjøre. På Kypros er det også venstrekjøring. Noen som gjør at jeg kanskje står over å leie bil. Men så igjen. Hvor mye bil orker man å kjøre når man har en 4 åring og en baby på 8-9 mnd. Flytiden fra Trondheim er kanskje litt kortere til Mallorca.

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:51   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Vi har leid bil de siste gangene vi har vært på Mallorca, og det er virkelig supert altså. Anbefaler utleiefirmaet doyouspain.com (som jeg fikk anbefalt av en annen bruker her inne i sin tid), en brøkdel av prisen til Avis og mye mer inkludert. Flotte nye biler som kan hentes/leveres på flyplassen. Det er lett å kjøre og finne fram på Mallorca, korte avstander. Shoppingtur i Palma og shoppingsenteret Porto Pi er ikke å forakte. Eller besøk i småbyer rundtomkring.

Alcudia er turistifisert (ikke superidyllisk liksom), men har et mye større utvalg av spisesteder og butikker enn vi f.eks opplevde på Cala Bona og Palma Nova. Har man bil kommer man seg kjapt til mer sjarmerende omgivelser. I Alcudia har man jo også "gamlebyen" som ikke er preget av neonlys og turistfjasbutikker.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 14:53   #11
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Mallorca var dyyyyyrt. Husker ikke at Kypros var så dyrt. Vi gjorde ikke så mye på Mallorca nei. Vi hadde med ei på 4 og en på 7 md. Badeanlegget var fint på Sea Club. Men vi leide ikke seng til minste. Så to av dem,og de var møkkete og masse hull i senga. Men bra service på hotellet og i sentrum.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 15:08   #12
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Mallorca var dyyyyyrt. Husker ikke at Kypros var så dyrt. Vi gjorde ikke så mye på Mallorca nei. Vi hadde med ei på 4 og en på 7 md. Badeanlegget var fint på Sea Club. Men vi leide ikke seng til minste. Så to av dem,og de var møkkete og masse hull i senga. Men bra service på hotellet og i sentrum.

Vi var på Kypros for 1 år siden, og det var rådyrt.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 15:10   #13
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Nå har jeg ikke lest alle svarene du har fått, men hvis du skal betale ca. det samme på Sunwing Sandy Bay (Kypros) og Sea Club (Mallorca), så ville jeg definitivt valgt Sunwing. Vi bodde på Sea Club i fjor og var veldig fornøyd med det, men da hadde vi bare med en på 10 måneder. Ville ikke reist dit med ungene på 4 og 5. Det er for langt å gå til ting, også stranden, men helt greit hotell og bassengområder. Da skjer det mye mere på Sandy Bay. Spesielt med aktiviteter for 4 åringen. Det er også nærme en veldig fin strand. Nå bodde ikke vi på Sandy Bay, men på Callisto som ligger like vel. Sandy Bay er jo oppusset nå siden vi var der, og mange skryter av det. Litt langt å gå inn til selve Agia Napa, men ta med vogn til 4 åringen så går det supert hvis en vil inn dit. Det er mye resturanter rundt der hvor hotellet er også, men dere har kanskje bestilt noe mat på hotellet? Jeg ville bestilt Sunwing inclusive i tilfelle. Vi hadde det i sommer på et annet hotell i Tyrkia, og ikke ut på resturant hver dag for vår del med små unger hvor vi må vente på og bestille, vente på maten og venter på regning igjen. I alle fall ikke alle dagene av en 2 ukers tur. Mat er også dyrt på Kypros, er ikke så billig å spise ute, så jeg ville valgt mat på hotellet de fleste dagene. Er vel frokost alle dager og 10 middager og luncher inkl. drikke som er Sunwing inclusive tror jeg. Super løsning for oss i alle fall. Ungene spiser gratis når de voksne betaler.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 15:14   #14
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Vet ikke helt hva du mener når du sier dyrt Jinx. Reisen, mat på feriekomplekset, mat på restauranter eller shopping generelt? Har inntrykk av at feriekomplekser a la Sunwing er dyre uansett hvor man reiser. Siden vi har hatt bil så har vi tatt storhandel på ordinære spanske matbutikker hvor prisen på vann og mat er en brøkdel av det man må betale i turistsjappene. Vi har spist en del ute, men også laget middager i leiligheten. Synes det er litt av sjarmen jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 15:20   #15
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Kypros

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 15:23   #16
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Det var ikke langt til stranda da,under 1 km fra Sea Club. 4 åringen hadde ingen problemer med det. Vi spiste middag og lunsj ute hver dag, frokost hadde vi på hotellet. Vi brukte 9000 ,- på ei uke. En litt finere middag,ellers vanlige restauranter.Ikke kjøpt oss noe utenom. Men solstoler, drikke, lunsj + middag.

Det kan godt hende det har blitt endel dyrere på Kypros.Jeg var der i 2003,og det var jo ikke billig der heller. Mine foreldre var der i fjor, og de sa de betalte 20-25 Euro for en middag per person.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.

Sist redigert av Jinx : 16-09-08 kl 15:39.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 09:18   #17
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Hei Irma, og alle dere andre som har vært med så langt i tråden.
Jeg tok en helomvending i går kveld og bestilte en leilighet på Alcudia Sunwing Villa Prinseca. HappyBaby leilighetene var opptatt, men valgte en to-roms med skrå havutsikt, bambinopakke og en komfortpakke. to uker fra 6.juni. Pris for 2 voksne og 2 barn (8 mnd og 4 år) ble 27.839.- fra Trondheim
Siden vi ikke har så mye erfaring med barn og syden føler min samboer Kristin at det er "tryggere" på Mallorca enn Kypros. Ikke sikkert at det er det, , men om "mor" føler seg mer komfortabel med dette så er det greit for meg.
Dette med varmen har også vært en faktor. Det er mye varmere på Kypros, så det er kanskje greier på Mallorca slikt sett.
Jinx og Elisabeth: Sea Club ser fint ut, men valgte Sunwing da det virker mer praktisk for oss.
Ellers fikk jeg sett litt av Kypros i går på Charterfeber Litt av en gjeng. Ikke noe sted for småbarnsfamilie på kvelden i allefall.

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 14:12   #18
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Gratulerer med avgjørelsen. Håper dere får en fin tur!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 00:32   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Lurt å velge Sunwing. Alcudia er som du sier litt "kjøligere" enn Kypros på den tiden dere reiser. Ikke nødvendigvis, for hetebølger kan komme alle steder, men mest sannsynlig. Det er litt kaldere i sjøen på Alcudia enn Kypros også, men dere har vel basseng på hotellet også. Nå har jeg ikke erfaring med det Sunwinghotellet dere har bestilt, men dere har sikkert gangavstand inn til havna i Alcudia? Det blir helt sikkert veldig bra.

Når det gjelder Agia Napa og at du ikke synes det virker som en bra plass for barnefamilier, så kan jeg bare fortelle at Charterfeber gir et inntrykk av livet der etter midnatt og frem til tidlig morgen, og det er ikke akkurat da en er ute med ungene uansett. Og hotellet ligger et godt stykke unna sentrum. Og det er kun et par bargater i Agia Napa som er sånt liv i, en kan fint gå helt utenom disse om en vil natterstid også. Vi har vært i Agia Napa med unger flere ganger, og det er en super plass. Vi kunne også gå med ungene overalt inne i Agia Napa frem til 22 på kvelden i alle fall (og da skulle vi hjem uansett). Ungene synes det var stas å gå gjennom bargatene der. Alle utestedene har fasader som er formet som forskjellige ting, f.eks. Flintstone eller isgrotter. Og med masse lys på etter mørkets frembrudd (som er ganske tidlig der nede) så er faktisk den gata litt av et syn for både store og små. Sandy Bay på Kypros ligger ikke i noe festeområdet og jeg kan love at det er fredelig plass om en drar dit. Jeg har også vært i Agia Napa på "festetur" før jeg fikk barn, så jeg vet hvordan Agia Napa er natterstid også. Ingen ting skjer før etter midnatt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 11:03   #20
tormu
er i sommer***us
 
tormu sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 161
tormu har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kypros (sandy bay) vs Mallorca (sea club)

Hei Elisabet. Og takk for fint innlegg. Jeg er enig med deg angående Kypros. Charterfeber skal jo lage litt "skandale" og man kan jo fint holde seg unna de mest hekstiske stedene sent på kvelden. Jeg tror ikke ungene tar skade av litt "sirkus".
Og som du sier, så ligger jo resort langt unna partylivet. Det man har angst for når man skal reise til et sted man aldri har vært, er jo å bli holdt våken hver natt av festing og bråk. Og vi som foreldre skal jo ikke på ferie for å dra på party. Ser fram til kvelder med noen glass rødvin på verandaen. Kanskje bli kjent med noen naboer som også har barn, kose oss og slappe av....

tormu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no