Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Harrytur med Kystlink..

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 11:36   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Smil

Harrytur med Kystlink..

I helga har vi vært i Oslo på besøk hos LaBanga, og på vei hjem kjørte vi til Sverige og handlet. Tok Kystlink-fergen fra Strømstad til Langesund hjem. Den ferga kan virkelig anbefales! God mat, god plass, og kjempekoselig, serviceinnstilt betjening! Jeg og stedatteren min fikk en pose hver med prøver i parfymeriet, damen var virkelig blid!! Båten var jo kjempestor i forhold til den andre! Og ikke minst, for oss var det deilig med den korte bilturen hjem etterpå fra kaja. http://www.kystlink.no/

PS: LaBangas vegitarian-lasanga var skikkelig GOD!!!!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 14:12   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Harrytur med Kystlink..

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

I helga har vi vært i Oslo på besøk hos LaBanga, og på vei hjem kjørte vi til Sverige og handlet. Tok Kystlink-fergen fra Strømstad til Langesund hjem. Den ferga kan virkelig anbefales! God mat, god plass, og kjempekoselig, serviceinnstilt betjening! Jeg og stedatteren min fikk en pose hver med prøver i parfymeriet, damen var virkelig blid!! Båten var jo kjempestor i forhold til den andre! Og ikke minst, for oss var det deilig med den korte bilturen hjem etterpå fra kaja. http://www.kystlink.no/

PS: LaBangas vegitarian-lasanga var skikkelig GOD!!!!

Det var jo bra! Vi har flere gratisturer med Pride of Telemark, og jeg tenker jeg skal på en ørliten harryoverfart, enten til Danmark eller Sverige når vi bare er i stand etter babyfødsel mm. Kanskje få med svigerforeldrene mine når de kommer nedover (så har vi litt hjelp til barnepass og noe å finne på sammen med dem) Guttene har hatt så lyst til å prøve båten, men det har ikke blitt til det ennå. Må spørre om det var mye røyklukt der?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:43   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det var jo bra! Vi har flere gratisturer med Pride of Telemark, og jeg tenker jeg skal på en ørliten harryoverfart, enten til Danmark eller Sverige når vi bare er i stand etter babyfødsel mm. Kanskje få med svigerforeldrene mine når de kommer nedover (så har vi litt hjelp til barnepass og noe å finne på sammen med dem) Guttene har hatt så lyst til å prøve båten, men det har ikke blitt til det ennå. Må spørre om det var mye røyklukt der?

Vil ikke svigers være med så har vi lyst til å hive oss med på gratistur...

Gammel 20-11-06, 22:20   #4
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vil ikke svigers være med så har vi lyst til å hive oss med på gratistur...

Skal be mannen om et par ekstra billetter. Han har noen på jobb, tror jeg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:09   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var kjempekoselig med besøk da, og jeg er glad lasagnaen smakte. Hemmeligheten ligger i masse god fløte i ostesausen. Trenger ikke kjøtt da, nei! Var jammen ikke mye igjen av de to formene, nei.

Så bra at ferga var bra da, kanskje vi skulle tatt den turen en gang vi skal nedover vi også?

Håper det ikke blir så lenge til dere kommer tilbake på besøk!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.