Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen blir borte hele julen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 15:36   #1
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Ulykkelig

Mannen blir borte hele julen

Åå er så sur,klarer faktisk ikke ta meg inn igjen
Føler hele julen er ødelagt,og jeg som er verdens mest julete person,og har gledet meg sånn til jul,nå er alt ødelagt Egentlig skulle vi vel være alene her på julaften i år,juledagene er ikke planlagt.Har ikke mine foreldre i nærheten,tar noen timer å kjøre til dem.
Så har mannen fått vite at han må jobbe i julen.Kommer ikke hjem før dagen før nyttårsaften.

Dvs at jeg blir alene om alt fra å kjøpe juletre,bringe det i hus,julematen,Ja alt.Synes fryktelig synd på meg selv.
Broren til mannen har sagt at vi kan få være med dem og svigers på julaften.Men ser det for meg som ett mareritt i deres lille stue,og med mine 3 åringer som ikke sitter stille,og er fullstendig hyper.

Så må vi ha julefrokost alene juledagene,ungene og jeg.Det blir stusselig.
Ååå trnger trøst nå

Gammel 20-11-06, 15:40   #2
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Mannen blir borte hele julen

Huffda, skjønner godt at du er trist nå.

Men dere får det nok fint allikevel. Men jeg forstår deg jeg, hadde blitt hetl knust delv jeg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 15:43   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Dere kan jo ha en fin jul likevel, du og ungene. Mannen kommer jo tilbake igjen. Hvis du ser positivt på det, går det nok bra. Julaften er hva du gjør den til. Blir det for stusselig, kan du jo si takk til invitasjonen.

Gammel 20-11-06, 16:40   #4
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Ikke så kjekt og være alene i julen. Det er barna og jeg også. Vi har vært alene i tre uker, og skal være alene til 10 jan.

Innkjøpene synes jeg er mest styr. Du klarer nok og lage en fin jul for barna dine!

Gammel 20-11-06, 16:44   #5
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Huff, sånt er så trist!!

Jeg ønsker likevel dere som er alene en nydelig jul. Den KAN jo bare bli bedre enn dere frykter!

Gammel 20-11-06, 16:55   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det går nok mye bedre enn du tror skal du se. Men jeg forstår deg jo.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 17:03   #7
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner godt at du er lei deg

Håper dere likevel får en fin jul!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 17:31   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Skjønner at du gruer og tenker det blir stusselig. Du får sørge for å lage noen avtaler slik at ikke alle dagene i jula blir alene dager.

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 17:33   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Triste saker, men av og til kan man ikke få det som man vil.

Når skuffelsen har lagt seg hadde jeg nok takket ja til å bli med svigerfamilien eller spandert på meg tur til mine foreldre. Så slipper mannen å gå med dårlig samvittighet for at han må jobbe. han synes nok at det er vel så tøft han også å måtte jobbe i jula.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 18:36   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

vet akkurat hvordan du har det. Vi skal også være uten mann og pappa i julen, men mine foreldre kommer til oss og lager julemiddag og overnatter til 1. juledag.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 18:37   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, det høres så kjedelig ut når en forelder må jobbe i jula -
det er liksom familiehøytiden over alle høytider!

Håper du og barna dine klarer å kose dere skikkelig likevel!

Gammel 20-11-06, 19:34   #12
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde det sånn i fjor, men overlevde fint.
Dro ned til mine foreldre siden jeg bare hadde B da.
Og mannen var ute både julaften og nyttårsaften.

Ikke at jeg skal være skråsikker på det, men tror nesten den som er borte har det verre enn oss som er hjemme. Vi har tross alt ungen/ene.....

Gammel 20-11-06, 19:43   #13
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere har større plass, kan du ikke invitere gjengen til julefeiring hos deg? Selvsagt må de hjelpe til litt i forkant da, kan tenke meg at det er ikke enkelt for deg som har to treåringer "til hjelp" i julepyntinga.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 19:59   #14
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Så kjedelig da til deg. Forstår at du er skuffa. Håper jula vert koselig likevel.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 17:23   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skjønner godt at du er skuffet! Du har ikke mulighet til å reise til dine foreldre og være der noen dager?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.