Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

ER hun virkelig så dum som hun virker på TV?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 19:15   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

ER hun virkelig så dum som hun virker på TV?

Eli Hagen, altså? HUn virker faktisk temmelig blåst.

Gammel 20-11-06, 19:20   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: ER hun virkelig så dum som hun virker på TV?

Jeg vet ikke. Jeg overser henne.

Gammel 20-11-06, 19:21   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet bare at hun har vært "bokselgerens mareritt" i mange år:

Bokselger: "Vil du kjøpe en bok av meg?
Eli: "Nei takk, jeg har bok, jeg"

Gammel vits fra 90-tallet.

Gammel 20-11-06, 19:21   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner henne ikke, så jeg kan ikke uttale meg. Men jeg kommer ikke til å kjøpe boka hennes.

Gammel 20-11-06, 19:22   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner henne ikke, men er ikke imponert over måten hun fremstiller seg selv på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 19:24   #6
Siv
Passiv

Standard

Har ikke fulgt så mye med henne jeg, vet bare at sveisen hennes ligner på Marge Simpson sin sveis

Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 19:28   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min og jeg har sittet og sett på intervju med henne nå -
vi har vekselsvis måpet og ledd - og blitt enige om at hun hører blant dem som burde beskyttes mot seg selv...

Har litt pinlig lyst til å lese boka jeg - den virker jo bare villere og villere,
der hun synser og uttaler seg om alt og alle fra Willoch til Prince Charles - via Ari Behn...

Gammel 20-11-06, 19:33   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner henne selvsagt ikke jeg heller.
MEn dette var første gang jeg hørte henne si noe særlig, og jeg ble ikke imponert.

Gammel 20-11-06, 19:35   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det taler til hennes fordel at hun er gift med Carl I., må jeg innrømme.
(eller at hun kjørte ned trappene på slottsplassen)

Gammel 20-11-06, 19:46   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det som imponerer meg med henne er den lojaliteten hun har vist over for sin mann i alle år og den støtten hun gir ham. Jeg har ikke slike egenskaper i meg. *innser*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 19:57   #11
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Synes hun er veldig pr-kåt...

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:03   #12
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Jeg vet ikke. Jeg overser henne.

Gammel 20-11-06, 20:05   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Synes hun er veldig pr-kåt...

Akkurat det synes jeg vel ikke hun kan beskyldes for, Bortsett fra nå i forbindelse med denne boken. Hun har vel holdt en relativt lav profil i alle år. Selvsagt er håret noget spesielt, men det i seg selv er jo heller ikke "diskvalifiserende".

Mitt inntrykk er at hun er en ganske enkel sjel, fra Valdres (?), noe som hun vel også koketterer litt med. At hun snakker nedsettende om andre i boken sin synes jeg er lavmål, og har man ikke mer å fare med (uten å ha lest boken), bør man vel heller drøye å gi ut bok. Det er forøvrig vanskelig å se med blide øyne på en person som er gift med en (tidl.) partileder i et parti man tar så sterk avstand fra, så jeg tror ikke jeg skal si så mye mer.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:08   #14
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)

AvivA sin avatar

Hvor: Bodø
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Jeg har de siste ukene nærmest kun sett Eli Hagen ditt og datt på forsidene, og nå med denne boka. Tror endelig hun fikk sjangsen til å være litt i rampelyset. Leser ikke aviser, gjør det sjeldent. Står for lite intressant i dem!

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:08   #15
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Folk her på forumet er i alle fall veldig opptatt av henne, om enn negativt, for dette er andre tråden om henne på under en uke....

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=4773

Gammel 20-11-06, 20:10   #16
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hun har vel holdt en relativt lav profil i alle år.

Så nå at dette ble litt ufrivillig komisk.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:11   #17
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Folk her på forumet er i alle fall veldig opptatt av henne, om enn negativt, for dette er andre tråden om henne på under en uke....

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=4773

Sårri.

Gammel 20-11-06, 20:16   #18
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mannen min og jeg har sittet og sett på intervju med henne nå -
vi har vekselsvis måpet og ledd - og blitt enige om at hun hører blant dem som burde beskyttes mot seg selv...

Har litt pinlig lyst til å lese boka jeg - den virker jo bare villere og villere,
der hun synser og uttaler seg om alt og alle fra Willoch til Prince Charles - via Ari Behn...

Helt enig med Inagh, men lese boka, nei det interesserer meg overhodet ikke. Jeg føler det blir som å lese Se og Hør.

Hun burde absolutt beskyttes mot seg selv. Lurer på hva Carl sa når hun kom hjem etter Skavlan på fredag.... huff....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:19   #19
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Så nå at dette ble litt ufrivillig komisk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 20:33   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Leser ikke aviser, gjør det sjeldent. Står for lite intressant i dem!

Skulle gitt deg et abonnement på avisa jeg jobber i til jul, jeg - så får nok pipa en annen lyd!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.