|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Fruktsalat ståendeJeg har lyst å lage fruktsalat til å ha i matboksen min i morgen. Men tåler den å stå i kjøleskapet over natta og frem til lunsj eller blir den litt slapp og rar da?
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Fruktsalat ståendeDu kan jo ha juice over, det pleier jeg. Og vente med bananene til i morgen, for de løser seg opp.
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Fruktsalat ståendeVi hadde fruktsalat forrige søndag, og jeg sendte med skolejenta litt i en boks på mandagen. Den kom hjem nesten urørt, den var ikke god lenger sa hun. Takk for tips om bananene forresten! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fruktsalat ståendeBananene er best og ha med seg i skallet og så skjære det opp på jobben. De blir fort mørke og løser seg opp. Ellers er det greit å ha i kjøleskapet så lenge boksen er tett.
|
|
|
#5 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Fruktsalat ståendeJeg hadde ofte fruktsalat med på jobb før. Skjærte den opp dagen før og hadde honning og nøtter på rett før jeg skulle spise. Om jeg ikke hadde rukket å lage det til holdt det med tre-fire frukt i veska. Honning og nøtter oppbevarte jeg på jobb. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fruktsalat ståendeOg jeg som klikket meg nysgjerrig inn på tråden for å finne ut hva en stående fuktsalat var...
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Fruktsalat stående
Den som ikke sitter.
|
|
|
#8 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Fruktsalat ståendeJeg tar alltid vare på rester av fruktsalat til neste dag, den holder seg fint om man har brukt appelsinjuice i den.
|
|
|
#9 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Fruktsalat ståendeJuice ja. Det kan jeg ha over. Eller kanskje jeg skal klare å tvinge meg opp 10 minutter før så jeg lager den på morran.... Særlig..
|
![]() |
|
|