Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min far ønsker seg en geit til jul!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 22:45   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Min far ønsker seg en geit til jul!!

Min far pleier alltid å ønske seg et par sokker, litt god sjokolade og snille barn.
Dette forventet jeg nesten i år også, men neida, han ønsker seg en geit.
Ikke vet jeg hvor han har tatt ideen fra, men det skal visstnok være en frivillig organisasjon der man kan kjøpe en geit og gi til fattige bønder i u-land, a la fadderordninger.

Men hvor???

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:47   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min far ønsker seg en geit til jul!!

http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:48   #3
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk for svar!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 22:56   #4
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det var et artig og spennende julegaveønske!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:02   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott gave!

Kanskje det hadde vært noe for mamman min. Men den geitebukken skulle vært gammel, sint og sta - og levert på hennes dør!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:05   #6
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Kanskje det hadde vært noe for mamman min. Men den geitebukken skulle vært gammel, sint og sta - og levert på hennes dør!

Og finner du en til, kan du sende den til min far.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 23:21   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørtes ut som en knakende flott presang!

Gammel 20-11-06, 23:25   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Supert!

Gammel 21-11-06, 00:49   #9
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott! Dette skal jeg ønske meg i bursdagsgave

Gammel 21-11-06, 00:52   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Det var virkelig en flott gave

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:46   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Dette vil være en perfekt julegave til svigerfar, og jeg slår 2 fluer i en smekk.

Dette er støtte til en familie som trenger hjelp og samtidig et tupp i rompa på han (eller en stanging..) For han gir jo f i sin familie. Minsten på 4 har enda ikke sett han. Han sender ikke engang et julekort.

Gammel 22-11-06, 11:14   #12
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Dette vil være en perfekt julegave til svigerfar, og jeg slår 2 fluer i en smekk.

Dette er støtte til en familie som trenger hjelp og samtidig et tupp i rompa på han (eller en stanging..) For han gir jo f i sin familie. Minsten på 4 har enda ikke sett han. Han sender ikke engang et julekort.

Og allikevel kjøper dere julegave til han??

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:27   #13
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Der var det mange flotte presanger da. Spørs hvordan det hadde blitt mottatt i vår familie.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:40   #14
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp, det stemmer og det er forøvrig et utmerket gaveønske.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:46   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm ... Det der var da riktig smart. Lurer på om foreldrene mine får en geit eller to til jul i år.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:48   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Og allikevel kjøper dere julegave til han??

Vi har ikke gjort det de siste årene nei.
Men hadde vært morsomt å gi han en geitebukk.

Gammel 22-11-06, 22:22   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det der var genialt! Jeg har alt for mange i familien som ikke trenger noe.

Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:24   #18
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

For et flott gaveønske

Gammel 23-11-06, 02:04   #19
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette var en topp gave. Det skal stå på min ønskeliste. Har fått spørsmål om hva vi ønsker oss til jul, men vi har jo alt vi trenger.

Tror noen i familien også skal få en slik gave jeg.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 02:15   #20
kadabra
Aktiv

kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

-jeg har kjøpt kyllinger til brødrene mine jeg.Fin voksengave!

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.