|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gang | |||
Under 1 år |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 6,73% |
1 år |
2 | 1,92% |
2 år |
30 | 28,85% |
3 år |
32 | 30,77% |
4 år |
12 | 11,54% |
5 år |
1 | 0,96% |
6 år |
2 | 1,92% |
Over 6 år |
0 | 0% |
H*n har aldri vært på kino |
18 | 17,31% |
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangOg spesifiser gjerne hvordan det gikk!
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangCa. 3,5 år tror jeg. Det gikk greit helt til et kvarter før filmen var slutt, da ville hun gå. Vi ventet rundt et halvt år før vi gikk igjen og da gikk det knirkefritt. Etter det har vi vært på kino mange ganger og det går strålende, hun elsker det og sitter helt i ro med den svære popcornbøtta si. Hun blir 5 år straks.
![]() |
#3 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangHm.. Minstemann var med og så Shrek 3, men når gikk den på kino... Hanvar sikkert rundt 2,5 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangVi hadde med 3 åringen på hans første kinotur nå i sommer. Det gikk for så vidt fint, men hadde nok gått bedre med en mer fengende film (Mummi slo ikke helt an). Vi gikk en halvtime før slutt. Han hadde lenge prøvd å si at han ville hjem, men til slutt spilte han ut tisse-kortet, så da var det bare å gi seg, gitt.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangSåvidt jeg husker var han mellom 2 og 2,5 år.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangMå tenke litt "høyt" for å huske det. På pappan min sin siste bursdag den 30 Juli gikk vi fra sykehuset og havnet på kino. Jeg tror Mazungen da var 2 år og 4 måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangHan var 2,5 år og satt som et tent lys i 1,5 time. Imponerende! Sist redigert av Skytte : 24-09-08 kl 22:03. Årsak: Kom på noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangHun var forholdsvis stor mener jeg å huske, jeg tror hun hadde fylt fire. Nå hører det med til historien at hun var/er temmelig aktiv, og om de ikke greier å sitte stille en stund så er kino litt bortkastet synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangHan er snart 4år og vi har ikke vært enda. Kanskje vi skulle tatt en kinotur snart.
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangSnuppas første kinotur var kort tid etter at hun hadde fyllt to. Vi så "Elias og kongeskipet". Det gikk over all forventning. Og hun satt i ro hele filmen. Til tider riktignok på fanget til pappaen sin, men det synes jeg er greit nok.
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangVi var på kino med lillebror for to helger siden. Han blir 3 i november. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gang
"Mamma jeg se slueflim"! |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangHan var under et år på babybio, men det var vel egentlig jeg som var på kino da. Første gang på kino var Elias og kongeskipet og da var han ca 2 år. Han syntes det var stort, men vi gikk 10 min før slutt, for da var han lei!
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangFørste gangen var han 1 mnd og han sov seg gjennom den første Harry Potter filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangEldstemann var vel rundt 2 år, minsten var 2.5 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangFørste gang da hun var 2 år og 10 måneder. Det gikk ikke bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangDen første kinofilmen Poden så var Madagascar. og det var en måneds tid før han fylte tre. Det gikk veldig fint, han syntes det var stas og ville gjerne ikke gå fra salen da filmen var slutt.
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor gammelt var barnet da h*n var på kino første gangPoden var på kino for noen uker siden , fylte 3 i sommer. Han syns det var høy lyd i begynnelsen, og skjønte ikke hvorfor det måtte være så mørkt. Men han satt iro helt til popcornbøtta var tom.
![]() |
|
|