|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Rosa sløyfe-aksjonenMå si at det frister å kjøpe dette smykket. Både fordi det støtter en veldig god sak, og fordi det faktisk var fint!
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenÅ det er et by me-smykke! De er knallfine altså. Og man kan sette hva man vil på den ringen, for den kan åpnes. De selges i butikken jeg jobbet før. Og når det går til en god sak, ja da..
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenDet var fint, men jeg er så allergisk at jeg ikke kunne gått med det.
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenMen 100,- av 1000? Synes det var litt magert jeg da. Det koster sikkert ikke 900,- å produsere dette smykket, så da får jeg en bismak. Det vil sannsynligvis si at produsenten tjener mer pga denne markedsføringen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenMen det er snakk om en stor produksjon vil jeg tro, er liksom ikke bare noen få smykker som lages. Og de som lager må jo ha en fortjenest de og? Poenget er vel summen som blir gitt, tenker jeg.
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonen
At det er en stor produksjon gjør det jo bare enda billigere å lage. At de som lager det (på bestilling) har en fortjeneste er jo greit, all den tid det er en del av kostprisen på produktet. Men at de som selger det har en fortjeneste synes jeg ikke er greit. Spesielt ikke om de tjener mer pga denne markedsføringen. (som de garantert gjør) Men smykket er kjempefint, ingen tvil om det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenDet er jo ingenting i veien for at man kan gi 1000 kr direkte til kreftforeningen. Det er jo lov hele tiden.
|
|
|
#9 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenFint smykke ja
|
|
|
#10 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenJeg reagerte også på den lille summen som gikk til kreftsaken..
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenSmykket var fint, og det var jo en litt "finere" vri på den rosa sløyfen.
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenBy me-smykkene er dyre. De vi har hatt i butikken har ligget på rundt 1000-2000, og ikke med den beste kalkylen. De er ikke noe som masseproduseres akkurat, men når det gjelder akkurat dette, vil det vel lages noen fler.
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenDet selges også en slags frisørtang ser jeg i et blad her... den koster 1999 kr og der går også 100 kr til kreftsaken.
|
|
|
#14 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rosa sløyfe-aksjonenJeg synes også 100/1000 var lite, men det var da mye bedre enn ingen ting. |
|
|
|
![]() |
|
|