|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Noen som har denne nattskjorten fra nøstebarn?Mote og mote fru blom, men jeg har nå kikket litt på denne nattskjorten. Tenkte den kan være god å ha på vinteren, Og så har den knapper langt ned som kan være kjekt i forhold til amming.
![]() |
#2 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne nattskjorten fra nøstebarn?Ingen erfaring men den så veldig god ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Noen som har denne nattskjorten fra nøstebarn?Venninnen min sverger til de, hun kommer aldri til å sove uten sier hun.
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Noen som har denne nattskjorten fra nøstebarn?Jeg har en slik en, men jeg er usikker på om det er knapper på den.
![]() |
#5 |
Live and let live
|
![]() Sv: Noen som har denne nattskjorten fra nøstebarn?Joda, jeg har knapper på den.
![]() |
#6 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne nattskjorten fra nøstebarn?Den så veldig deilig ut. Men er sikker rådyr, tenker jeg.
![]() |
|
|