Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes uten lyd?! Lastet ned og skjønner ingenting

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 23:25   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heroes uten lyd?! Lastet ned og skjønner ingenting

så har jeg lastet ned en heroes-episode (2-6 for å være helt nøyaktig) også har den ikke lyd?
Jeg skjønner jo ingenting av det her
Det er en langtnavn.avi fil, jeg har mac og har lastet ned noe lyd-codec-greier og sånt og det skal vel da i teorien virke eller?

hjelp!
(og jeg kjøpte hele sesong-2-boksen på fredag men klarte å rote bort disken i går )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:26   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: heroes uten lyd?! lastet ned og skjønner ingenting

Kjør den i VLC. :gammelt jungelord:

Jeg er helt blånn, altså, jeg bare liker å late som jeg kan noe.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:29   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Kjør den i VLC. :gammelt jungelord:

Jeg er helt blånn, altså, jeg bare liker å late som jeg kan noe.

Som jeg skulle til å skrive ja. VLC funker på de avi filene jeg har som blir uten lyd i andre spillere.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:32   #4
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

VLC. Hver gang jeg har prøvd å spille av noe jeg har lasta ned i en annen spiller har jeg fått opp enten bare lyd eller bare bilde, aldri begge deler. Men i VLC har alt vært som det skulle.

Gammel 28-09-08, 23:35   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan alle vennligst se bort fra siste setning i mitt første innlegg? :Proff:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:36   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da skal jeg prøve VLC. nå ser det uansett ut som jeg klarte å fjerne fila
Uten at jeg helt har kontrollen på hvordan jeg klarte det.
Jaja, jeg kan bare bli bedre på dette :det må da være et gammelt jungelord:

Rettelse - der lå den jammen i søplebøtta. Dobbelt-

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:27   #7
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heroes uten lyd?! Lastet ned og skjønner ingenting

VLC er tingen, ja. Takler det aller meste, spiller til og med av ufullstendige eller skadde filer.

Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.