Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnebursdag i Trondheim!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 11:11   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Barnebursdag i Trondheim!

Mellomste fyller snart 4 år og jeg skulle gjerne ha laget i stand bursdagsselskap for han hjemme, da jeg er motstander av bursdager på McDonalds osv. I år blir det dessverre litt vanskelig med en høygravid tvillingmage. Jeg orker rett og slett ikke alt styret og vil gjøre det litt lettere. Er det noen som vet alternativene her i byen? Den må nesten passe til 4-5 åringer. McDonalds, BurgerKing og Peppes er uaktuelt. Til nå har jeg funnet:

*Zitrus - sikkert veldig kjekt for 4 åringer, men jeg er litt skeptisk. Har jobbet på BurgerKing som 16 åring og arrangert mange barneselskap og lovet meg at jeg aldri skulle ha noe ala det for mine barn.

*Sverresborg Folkemuseum - så spennende ut, men er usikker om han er for liten

*Arena Opplevelse - har bare fra 8-12 år

*Voll gård - her er det ingen info på hjemmesiden så jeg må evt. maile de.

Gammel 29-09-08, 11:37   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Barnebursdag i Trondheim!

Pirbadet kanskje? Men vet ikke nedre aldersgrense da.

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 11:43   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så er det Bowling1 og lekeland på Heimdal, men heller ikke ideelt for en 4-åring tror jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 11:53   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eldstejenta har vært i flere bursdager på Vitensenteret, men det spørs om fireåringene er litt små her også?

Det arrangeres bursdagsselsakper på kinoen også, men det spørs om du får en gjeng fireåringer til å sitte rolig her da?

Gammel 29-09-08, 13:52   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Minstejenta vår har vært et par ganger på Voll gård i en slik sammenheng. Den ene gangen var det i en 5 års bursdag. Barna fikk leke i fjøset og se på dyrene og etterpå var det pølser og kake.

Sist redigert av Michelle : 29-09-08 kl 14:14.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:57   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Han er nok litt liten for Folkemuseet. Skoletimen har jeg kjørt sjøl mange ganger, og den vil nok være litt skummel når han ikke vet at det er annerledes i skolen i dag. "Kong Sverre og borgen" har jeg deltatt på med egne unger da de var nesten 4, og det ble litt for mange ord. I tillegg kan det være vanskelig å holde styr på mange små unger oppe på borgplatået; det er ikke gjerder der.

Gammel 29-09-08, 14:24   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes ikke 4åringer er for små for Vitensenteret?

Ellers synes jeg Zitrus er ok jeg da, og litt annet en Burger King?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 17:52   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke gjøre det enkelt hjemme da? Ungene spiser jo lite. Du kan servere pølser eller pitapizza (e.l.) og bake én kake. Min erfaring er at foreldre ofte er med i 4-årsdager. Gi de hver sin kaffekopp og rester av barnekaka.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 17:55   #9
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Du har ikke noe mulighet for å leie barnehagen noen timer en ettermiddag da?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 17:56   #10
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville synes 4 år var litt for liten for Sverresborg sitt opplegg.

Aktiv åpen barnehage kan jo være et alternativ? De hadde en del oppslag om bursdagsfeiring i fjor. Stor "gymmsal" og eget spiseområde.

http://www.aktivbarnehage.no/modul.p...kategori&id=17

Mazungen ønsker seg Zitrusbursdag neste gang hun selv om jeg liker å ha det hjemme.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 17:57   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Frøkna vår feiret forresten 5-årsdagen sin på Zitrus. Det var veldig ok.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 18:51   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

zitrus fungerer veldig greit det altså - men man må være et par voksne for å følge med, de ansatte tar jo ikke ansvar for det. Vi har brukt det et par ganger i nødsfall under flytting og sånn....

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:01   #13
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

På Skjetlein vgs er det noen elever som har bursdagsorganisering som elevbedrift. Se på dyra både i fjøset (kyr, sauer, hester, griser) og i smådyrhuset (marsvin, kaniner, pinnedyr, edderkopper osv), hoppe i høyet. Servering av pølse og brød og kake.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 19:25   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

På Skjetlein vgs er det noen elever som har bursdagsorganisering som elevbedrift. Se på dyra både i fjøset (kyr, sauer, hester, griser) og i smådyrhuset (marsvin, kaniner, pinnedyr, edderkopper osv), hoppe i høyet. Servering av pølse og brød og kake.

Det høres jo topp ut. Vi har vært på flere åpendager på Skjetlein,og dette må jo være enda bedre.

Jeg måtte inn og se. Hjemmesiden fungerte ikke. Men kontaktinfo osv finnes her: http://www.skjetlein.vgs.no/For-elev...egaende-skole/

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 00:02   #15
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Kan du ikke gjøre det enkelt hjemme da? Ungene spiser jo lite. Du kan servere pølser eller pitapizza (e.l.) og bake én kake. Min erfaring er at foreldre ofte er med i 4-årsdager. Gi de hver sin kaffekopp og rester av barnekaka.

Joda, det gjør vi vanligvis. Forrige bursdag var det 14 barn og 9 voksne. Omgangsgjengen har alt for mange barn. Men seriøst, jeg orker ikke engang tanken på det med høygravid tvillingmage. Jeg vet med meg selv at jeg kommer til å skrubbe huset fra topp til tå og stresse verre, klarer dessverre ikke å la være. Med forkortet livmorhals og beskjed om å ta det med ro tror jeg ikke jeg orker.

Jeg har gjort det enkelt og greit og bestilt på Zitrus. Guttungen er superfornøyd, og det er jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.