Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken utedress skal jeg velge?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 23:48   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hvilken utedress skal jeg velge?

Må kjøpe dress til 5 åringen, men får ikke tak i ticket dressen. Vil og tør ikke bestille på nett enda.

Jeg har veldig dårlig erfaring med reimadressen. Kjøpt to og ingen av dem har vært noe tess. Troll raknet fra a-å.

Dressen må være god å ha på til en aktiv krabat og han elsker sandkasser og alt som har med vann og gjøre, så ja dressen får en utfordring noe ticketdressene klarte.

Gammel 30-09-08, 23:52   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken utedress skal jeg velge?

Molo er flott.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 08:42   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bebito i Trondheim er en seriøs butikk og sender gjerne Ticket hvis du ringer dem og spør. Vet om flere som har bestilt Ticket fra dem.
Det samme gjør Junior barneklær på Sandvika storsenter. Sistnevnte ga veldig god service da jeg tok kontakt med dem i fjor. Betalte 1200,- for dress,og fikk fleecelue og fleecevotter på kjøpet- og betalte bare en femtilapp for portoen. Jeg sa hva jeg ville ha, fikk et kontonr og satt inn penger. Når de hadde fått pengene sendte de straks klærne.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 09:25   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Må kjøpe dress til 5 åringen, men får ikke tak i ticket dressen. Vil og tør ikke bestille på nett enda.

Jeg har veldig dårlig erfaring med reimadressen. Kjøpt to og ingen av dem har vært noe tess. Troll raknet fra a-å.

Dressen må være god å ha på til en aktiv krabat og han elsker sandkasser og alt som har med vann og gjøre, så ja dressen får en utfordring noe ticketdressene klarte.

Har veldig god erfaring med Mini a ture-dressen storebror har nå, den er omtrent i samme stoff som Ticket. Det samme er Mikk-linedressen. Vi har den med uttakbart fór i, og den er veldig slitesterk. Mala sine dresser er også slitesterke.
Lillebror har Troll Monster, og den er i et helt annet materiale enn den vanlige Trolldressen. Virker som om den er mye bedre. Kunne godt ha funnet på å kjøpe en slik til storebror også.

Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:11   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Minsten her på 5 år har fått Troll Monster.
Meget slitesterk og god dress.

Gammel 01-10-08, 13:15   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TTH og Mikkline er de jeg er mest fornøyd med. Vi kjøpte en Reima dress til begge gutta i fjor, men det blir med den dressen og. Jeg synes de virker så lite slitesterke.

Men jeg er uansett ingen ekspert og er ikke "lojal" mot noen merker.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:16   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Minsten her på 5 år har fått Troll Monster.
Meget slitesterk og god dress.

Den nektet eldstemann å ha på seg, måtte bare bytte den, han syntes den stakk i halsen.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:17   #8
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hummeldressene er forsterket fra livet og ned, og har 10 i vanntetthet mot reimas 8. Og så er de griselekre. :stolt eier av en brun/orange:

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 13:22   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Den nektet eldstemann å ha på seg, måtte bare bytte den, han syntes den stakk i halsen.

Minsten her er skikkelig kresen på klær og stikking, men denne likte han! Pussig nok , men han bruker hals inni da.

Gammel 01-10-08, 15:11   #10
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hummeldressene er forsterket fra livet og ned, og har 10 i vanntetthet mot reimas 8. Og så er de griselekre. :stolt eier av en brun/orange:

Link?

Hadde Reima i fjor og var gnistrende fornøyd med den, han var den eneste i parken som var tørr og varm, hver dag.

Lurte på å prøve Troll i år.

Gammel 01-10-08, 15:13   #11
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi prøver Helly Hansen i år, kjøpte den i petrolblå, koster 599.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 15:37   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Vi prøver Helly Hansen i år, kjøpte den i petrolblå, koster 599.

Vurderte faktisk den også. Så den på barnas hus her i byen.

Mikkeline ja, den hadde jeg helt glemt. Det var en fin dress. Tror jeg har hatt det meste, prøvd litt forskjellig på 9 år.

Takk for svar kjære damer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.