|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere ...)Jeg skal argumentere for at bedrifter som er miljøfyrtårn og/eller har miljøvennlige produkter skal annonsere for dette.
|
|
|
#3 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere..)
* Bevisste forbrukere
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere..)Det skaper et positivt inntrykk, med positive verdier. Det vil vel også kunne påvirke holdningene til produktet i positiv forstand (som i alt positivt er bra og øker sjansen for at man vil kjøpe produktet).
|
|
|
#5 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere..)En bedrift som er miljøfyrtårn må ha gode rutiner på slikt som søppelhåndtering og hygiene (miljøvennlige valg). Jeg er derfor mer positivt innstilt til spisesteder og hoteller som har en bevisst miljøprofil.
|
|
|
#6 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere..)Det viser at bedriften er samfunnsengasjerte, og orientert om megatrendene som dominerer vår tid.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere..)Det viser at de er samfunnsbevisste og dermed tillegger forbrukerne dem egenskaper som at da er de sikkert seriøse, at produktene deres har høy kvalitet, at de tar ting på alvor, at produktene deres er sunne (om det er slike ting), og endel kan faktisk være villige til å betale mer for varer fra dem enn fra andre. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kan dere hjelpe meg litt? (som forbrukere..)Mye lettere for meg å finne dem og være oppmerksom på dem om de annonserer enn om jeg må lete meg frem til dem helt selv.
|
![]() |
|
|