Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis meg din stelleveske

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 18:56   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg din stelleveske

Mye har skjedd på stelleveskefronten siden jeg sist trengte en.
Hva slags stelleveske har du, og hva er bra og dårlig med den?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 18:58   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din stelleveske

Jeg har denne;

Ikke noe dårlig med den. Kan til og med bruke den som skulderveske til meg selv uten at noen aner det er en stelleveske.

Gammel 22-11-06, 10:54   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne. Skip*Hop Duo, Ice Blue.

Veldig fornøyd med den. Synes ingen andre stellevesker henger lite fint på vognene som Skip*Hop sine. Og så er den lekker å se på ellers også.

Gammel 22-11-06, 11:07   #4
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker mest den lille fra Landsend, i rød/svart - kjempefornøyd til daglig bruk.

http://www.landsend.com/cd/fp/prod/0...&CM_MERCH=SRCH

Gammel 22-11-06, 11:07   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi har Skip hop Expo koksgrå. Helt genial - liker at den har litt bedre plass en duo-utgaven
Du kan se den her: http://www.alexi.no/product_info.php...oducts_id=2231

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:18   #6
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har svart Skip Hop duo. Til og med bestemor likte den og kunne tenkt seg en og hatt på flyturer og sånn

Gammel 22-11-06, 11:36   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Nå bruker jeg ikke stelleveske lengre, og skal heller ikke gjøre det mer.
Til de to første barna mine sydde jeg mine egne stellevesker.

Så at jeg måtte gjøre noen endringer etter at jeg fikk førsteman så jeg sydde en ny når jeg skulle ha nr 2. Den ble brukt når minsten var bleiebarn også.
Den første jeg sydde ble brukt til stelleplass når vi var på ferier o.l
(den var mest praktisk utslått)

Den typen jeg sydde til nr 2 har slått godt an hos de som har fått en tilsvarende av meg, og ei venninne fikk mønster av meg og sydde en slik selv som hun har brukt til egne barn. (selvtegnet mønster)

Gammel 22-11-06, 12:53   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Mams- er så imponert over folk som kan sy
Det må være utrolig praktisk

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:47   #9
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en svart Skip Hop Expo og er veldig fornøyd med den. I tillegg har jeg en Skip Hop Pronto, og den har mannen blitt veldig glad i. Perfekt om man bare skal ha med seg et par bleier og en stellematte.

Gammel 22-11-06, 14:26   #10
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har Skip*Hop Dash i rød, som denne:

Og har vært superfornøyd! Hadde en Expo først, men syntes den ble for smal og åpen. Dash har lokk over, passe mengde med lommer og rom. (Du får alle S*H billigst hos www.kiwi-kid.com, forresten)
Nå brukes stelleveska minimalt, så jeg har kjøpt en brukt S*H Pronto med plass til noen bleier og småting, og den har "innebygget" stellematte.
Til vi skulle på flyreise kjøpte jeg Reisebagen Proff, som var veldig romslig og kjekk
(Ja, jeg tok litt av på stelleveskefronten , men da jeg sist brukte stelleveske, i 1997-98, hadde jeg kun en mørkeblå stoff/plæstik-bag med bamser som jeg fikk av min mor. Den revnet i sømmene og var ikke særlig nett...)

Men din musikkquizektemann må jo også ha en stelleveske, vel? Hva med denne 'a?

Gammel 22-11-06, 16:20   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skip Hop får man aller billigst på Ebay.

Gammel 22-11-06, 18:17   #12
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg har forelsket meg i denne:

Gammel 22-11-06, 18:19   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, helledussen, Hønni, den var nydelig!!

Gammel 22-11-06, 18:20   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Clubby enig forresten?

Gammel 22-11-06, 18:36   #15
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

vel, jeg tror ikke han bryr seg om annet enn prisen, og den var stiv, men det er lov å ønske seg til jul, er det ikke?

Gammel 23-11-06, 09:27   #16
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny, "Finger in the Nose". Er kjempefornøyd. Kjøpte den på www.lykkebarn.no.

Ja, jeg er klar over at bilde er stort. Mod hvordan kan jeg endre det i editoren?

Gammel 23-11-06, 12:48   #17
tutta
Passiv

Standard

Jeg har hatt 3 stellevesker. En "vanlig" Mulberrybag, S*H expo og Dash alle i svart.
Signerer Kiddo ang S*H. Har solgt begge S*H,da behovet dessverre er slutt
Mulberrybagen har jeg til eget bruk.

Nå brukes kun denne barnesekken fra Bergans og evt "bleier og greier" pose.

Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 00:09   #18
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vis meg din stelleveske

Skip*Hop Dash har jeg brukt til buggisen og zappen, og de andre vognene, jeg liker Dash best fordi den har lokk, her i Norge regner og snør det tross alt. Har hatt svart til min buggis, med gult eller blått trekk.

Skip*Hop Saddlebag har jeg nå, ice blue, i kombinasjon med bob, også ligger klesskift under vogna i handlekurven.
Jeg bytter på de, geniale vesker

Sist redigert av lil'c : 24-11-06 kl 00:50.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 00:17   #19
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne holder mer enn nok nå. Har ellers hatt disse:

HUSK: Lekre stellevesker er det lett å finne, men det store flertallet av dem har ikke skikkelige festeordninger for å henge på styret. Og da blir de mindre aktuelle i mine øyne ihvertfall. Kjipt med en lekker veske som subber borti hjulene hele tiden etc.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 02:09   #20
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

jeg har forelsket meg i denne:

Saklig! Med porto kommer denne på 225 dollar.

Ut og lete igjen...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.