Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Svinekjøtt

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 13:20   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svinekjøtt

Vi har tatt ut svinefilet av frysen. Jeg eier null fantasi i dag. Hva kan jeg gjøre med den til middag?

Gammel 03-10-08, 13:26   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svinekjøtt

Skjær den i biter. Steik kjøttet i panna. Ta det ut og la det kvile litt mens du steiker oppskjært paprika og lauk. Ha oppi kjøttet og hell over mjølk/fløyte. Ha i Barbecue saus etter smak. Salt og pepper.
Serveres med potet eller ris.

Gammel 03-10-08, 13:55   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Svinekjøtt

Uncle bens sweet and sour, eller stek det og lag denne susen til:
2 dl fløte
1 dl vann
1/2 hønsebuljong
ss med sennep
1/2 ss med kikoman, men smak til
kok opp og tilsett maisena hvis den blir tynn

kok båndspaghetti, ha kjøttet oppå, hell over saus og dryss over paprika og rødløk, ha gjerne hvitløksbaguetter til, mmmmm det er nydelig.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.