Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fikk et litt uventet besøk i kveld

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 21:10   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Fikk et litt uventet besøk i kveld

Malin hadde visst ikke lukket døren ordentlig da hun kom inn i kveld, så da så denne fyren sitt snitt til å stikke innom. Jeg døpte ham øyeblikkelig Kermit. Malin var litt redd ham da han begynnte å hoppe, men etter at jeg hadde sluppet ham ut, ble hun litt lei seg. "Stakkars Kermit. Han har kanskje ingen mamma. Han kan jo bo hos oss, vel? Jeg kan jo ha ham på rommet i et glass!"

Ehm. Neitakk.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 21:11   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fikk et litt uventet besøk i kveld

Så fin han var.

(Men det er kanskje greiest å ha dem ute ... )

Gammel 04-10-08, 21:12   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Artig besøk, eller sjeldent kan man vel og si. Er ikke hver dag det hopper en liten frosk inn døra.

Gammel 04-10-08, 21:13   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du prøvd å kysse han??

Gammel 04-10-08, 21:14   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Han var jo litt søt der han satt da. Ikke var han særlig lettskremt heller. Jeg gikk ganske tett innpå med mobilen for å få tatt bildet, men han beveget ikke på seg før jeg skulle få ham ut. Klarte å slenge håndkleet oppå ham på første forsøk, og la det fint i fra meg i bedet utenfor. Lot håndkleet ligge der, jeg.

Gammel 04-10-08, 21:14   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Har du prøvd å kysse han??

Jeg spurte Malin om hun ville, men det så ikke ut til at det blir særlig aktuelt med en froskeprins som svigersønn.

Gammel 04-10-08, 23:10   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt en del sånne besøk. De kommer inn i kjelleren når døren ut står oppe. Det er mer en gang jeg har hylt ut når det plutselig hopper frem en frosk foran meg. :lettskremt: Med tanke på hvor mye frosker vi har rundt omkring ute hos oss er det ikke rart om noen finner veien inn.

Ekle er de uansett.

Gammel 04-10-08, 23:11   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Åh, sånn en søt liten Kermit!
*reptil- og amfibie-elsker*

Gammel 04-10-08, 23:14   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Så skjønn da!!

Men kanskje like greit at han bor ute ja

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 23:16   #10
Solblomst
Passiv

Standard

For et koselig besøk.

Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 00:03   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh - han var skjønn!

Men Kermit hadde nok blitt sluppet pent ut her også, ja - og Storebror hadde atter en gang måtte få sitte på fanget tårevåt og hjerteknust over nok en venn som ikke ville hatt godt av å bo inne hos oss, men hatt det mye bedre ute i gresset og buskene.

Gammel 06-10-08, 01:20   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh - han var skjønn!

Men Kermit hadde nok blitt sluppet pent ut her også, ja - og Storebror hadde atter en gang måtte få sitte på fanget tårevåt og hjerteknust over nok en venn som ikke ville hatt godt av å bo inne hos oss, men hatt det mye bedre ute i gresset og buskene.

Han er jo søt da og har en god evne til å få bestevenner.
(om de er av papp eller kjøtt og blod har jo ikke så mye å si)

Gammel 06-10-08, 08:51   #13
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Fin da..

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 08:58   #14
Left
Passiv

Standard

Fine frosken

Den der var litt mindre enn det jeg fikk besøk av like før vi flyttet hit.
Utgangsdøra hjemme sto åpen, for det var en nydelig og mild kveld. Sitter i stua, og synes jeg ser en skygge som smyger seg inn på kjøkkenet. Tenkte først det var katta, men det var et eller annet jeg ikke fikk til å stemme.
Gikk for å se, og der sto det en halvvoksen rev

Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 08:59   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du er herved erklært som en av mine helter! Sinnsro nok til å finne kamera og ta bilde med en _frosk_ i huset..... :imponert:

Jeg er livredd alt som ikke har pels og litt av det som har pels også, så jeg hadde nok hylt og forlangt hjelp....

Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:16   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du er herved erklært som en av mine helter! Sinnsro nok til å finne kamera og ta bilde med en _frosk_ i huset..... :imponert:

Jeg er livredd alt som ikke har pels og litt av det som har pels også, så jeg hadde nok hylt og forlangt hjelp....

Jeg hadde mobilen i lomma, så det var bare å dra den frem. Men hadde sinnsro nok til å rope på Malin slik at hun også fikk se, da.

Gammel 06-10-08, 15:11   #17
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Det der er vel heller en padde enn en frosk?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 17:54   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Aner ikke. Vet ikke forskjellen mellom padder og frosker. Men en hoppende fyr av ett eller annet slag var det, i hvertfall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.