|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Knotter til skuffer - barneromVi holder på med innredning av rom til storesøster, og jeg fant ingen kule knotter på IKEA i dag!
![]() |
#2 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knotter til skuffer - barneromVet ikke hvor du bor, men i Trondheimsveien i Oslo ligger det en artig (dog rotete) butikk; R. Bergersen med ymse beslag, knotter, dørhåndtak etc. (ser forresten ut som om dette er en nettbutikk også?)
![]() |
#3 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Knotter til skuffer - barneromGenialt, denne butikken husker jeg Veronal shoppet fra i sin tid. Har aldri vært der, men nå tror jeg at jeg har en god unnskyldning. Knott gul sopp hadde vært noe for meg.
![]() |
#4 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knotter til skuffer - barneromNår det gjelder dette med å kunne si til ungene at "skuffen med sopp osv", så kan du også male på Lego, biler, dukker, pirater, riddere osv ved å 1) finne bilder på nettet, 2) sette opp prosjektor og 3) male etter bildet... eller du kan kjøpe sjablonger på Panduro.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Knotter til skuffer - barneromVi kjøpte fra Cool Knobs and Pulls for ca 3 år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|