Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Knotter til skuffer - barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 23:16   #1
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Knotter til skuffer - barnerom

Vi holder på med innredning av rom til storesøster, og jeg fant ingen kule knotter på IKEA i dag! På kjøkkenavdelingen sa de at de hadde sluttet med det, men "se på barneavdelingen likevel, du". På barneavdelingen sa de "du finner knotter på kjøkkenavdelingen". Ergo kom jeg hjem med kun anonyme knotter i hvitt og stål.

Hvor finner jeg morsomme knotter og håndtak til kommode? Type stjerne, hjerte, dyr, figurer av ulike slag. Det ville være så greit å si at dokkeklær ligger i stjerneskuffen, klistremerker i skuffen med K e.l.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 23:22   #2
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Knotter til skuffer - barnerom

Vet ikke hvor du bor, men i Trondheimsveien i Oslo ligger det en artig (dog rotete) butikk; R. Bergersen med ymse beslag, knotter, dørhåndtak etc. (ser forresten ut som om dette er en nettbutikk også?)

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 23:24   #3
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knotter til skuffer - barnerom

Genialt, denne butikken husker jeg Veronal shoppet fra i sin tid. Har aldri vært der, men nå tror jeg at jeg har en god unnskyldning. Knott gul sopp hadde vært noe for meg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 23:46   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Knotter til skuffer - barnerom

Når det gjelder dette med å kunne si til ungene at "skuffen med sopp osv", så kan du også male på Lego, biler, dukker, pirater, riddere osv ved å 1) finne bilder på nettet, 2) sette opp prosjektor og 3) male etter bildet... eller du kan kjøpe sjablonger på Panduro.

Livsstilsbutikker har mye fine knotter men det er antagelig ikke sånne du ser etter. De er gjerne laget av glass eller porselen og har en del fine farger (jeg har feks kjøpt turkis/hvitstripete, grønne, sølvfargede og i gjennomsiktig glass.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 09:50   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knotter til skuffer - barnerom

Vi kjøpte fra Cool Knobs and Pulls for ca 3 år siden.

Vi har flere sorter, én type per skuff. Blant annet:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no