Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kalkunfilet

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-08, 12:48   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Kalkunfilet

Jeg har noen kalkunfileter liggende i kjøleskapet som må brukes i dag. Hvordan lager jeg en god middag ut av dem? :kalkunnovise:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:00   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kalkunfilet

Jeg aner ikke, men siden jeg har noen i fryseren så må jeg bare følge med her.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:48   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalkungryte.

Gammel 05-10-08, 13:51   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gryterett med mandler og aprikos.

Gammel 05-10-08, 14:17   #5
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hønsefrikassen så veldig god ut, og til den har jeg alle ingrediensene også. Ja jeg tenkte også at jeg bare kunne lage en vanlig kyllingmiddag med kalkun, men så har jeg fått sa dilla på ordentlige søndagsmiddager, og kylling er veldig hverdagsmat for meg. Men med en ny oppskrift blir det fort litt mer spennende.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 14:31   #6
Mammarit
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Lesja, Oppland
Mammarit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her er min families favoritt: Kalkun el kyllingfilet, rød pesto , parmasan og pasta.
Legg kjøttet i ildfast form og ta på et tykt lag med pesto oppå fileene og strø på litt parmasan. Stekes ca 30 min på 200g??? Følg med når det ser gjennomstekt ut :-)
Kok tagliatelle. Når pastaen er kokt blander du i resten av pestoen og rører godt. Vi er helt hekta på pesto for tia, så skal vi ha flere enn 2 fileer, bruker vi to glass pesto. Smak og behag.
Bon apetitt !!!

Mammarit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.