Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg er så lykkelig

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-08, 12:32   #1
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Jeg er så lykkelig

Ben & Jerry`s er endelig i Norge!
:mumser:

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 12:32   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er så lykkelig

Hva?

Gammel 05-10-08, 12:35   #3
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva?

Hva er Ben & Jerry`s?
Eller
Hva, Ben & Jerry`s i Norge?

Ride si sapis ...
Gammel 05-10-08, 12:36   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kunne ikke bare svare på begge deler liksom?

Hva er Ben & Jerry's?

Gammel 05-10-08, 12:39   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er iskrem - bæret. Pussig iskrem med smaker som "cookie dogh" og sånn. Den er god altså, bare litt merkelig -- men det er vel en del av poenget vil jeg tro.

(forøvrig tviler jeg på at den finnes i Trøndelag)

http://www.benjerrys.com

Gammel 05-10-08, 12:44   #6
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Du kunne ikke bare svare på begge deler liksom?

Hva er Ben & Jerry's?

Nei, det ville frarøvet meg for dyrbar tid med min elskede B&J.

Ben & Jerry`s er et ismerke. Et fantastisk ismerke. Isen over alle iser. Virkelig!

Sitter nå å nyter en Phish food. Noen synes den er litt overdådig, men jeg elsker den. Mørk sjokoladeis men marshmallow og karamell swirl, samt sjokoladefisker.

Ride si sapis ...
Gammel 06-10-08, 10:02   #7
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan tro at en sliten familie på vei hjem ble glade da de oppdaget at de hadde den på 7-Eleven. Vi koste oss med Phish Food og Vanilla Toffee Crunch (tenk Daim uten nøttesmaken). Nam!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 10:47   #8
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har den endelig kommet til Norge?
Hvor da? (I Oslo-området)

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 10:59   #9
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Ben & Jerry`s er endelig i Norge!
:mumser:

Oh my Godd!!! Hvor, hvor, hvor, hvor?`

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Pussig iskrem med smaker som "cookie dogh" og sånn. Den er god altså, bare litt merkelig -- men det er vel en del av poenget vil jeg tro.

Pussig iskrem? Er du ikke riktig skrudd sammen?! Det er ingenting merkelig med en is med cookie dough. Det er himmelen på jord!

:drømmer om Cherry Garcia:

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 11:28   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hmm, har du hvert sammen med vår felles venninne kanskje?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 11:46   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Har den endelig kommet til Norge?
Hvor da? (I Oslo-området)

Den er å få kjøpt på Deli de Luca og på 7-Eleven. Løp og kjøp!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hmm, har du hvert sammen med vår felles venninne kanskje?

Fare for det ja. Har nå fått streng beskjed om å prøve den brownie isen, Phish food ble visst litt for mye allikevel.

Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 06-10-08 kl 13:25.
Gammel 06-10-08, 12:13   #12
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Åååååååååh! Vil ha CHunky Monkey! NÅ!

Gammel 06-10-08, 12:17   #13
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Det er iskrem - bæret. Pussig iskrem med smaker som "cookie dogh" og sånn. Den er god altså, bare litt merkelig -- men det er vel en del av poenget vil jeg tro.

(forøvrig tviler jeg på at den finnes i Trøndelag)

http://www.benjerrys.com

Jeg vet at jeg har kjøpt det i Trondheim.
Husker bare ikke hvor!

Mulig det var på easy 24 eller ultra.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:20   #14
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal være kjip og innrømme at jeg synes isen er oppskrytt. Jeg synes faktisk is generelt er oppskrytt. :gjemmermegforrødeprikker:

Gammel 06-10-08, 12:25   #15
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Jeg skal være kjip og innrømme at jeg synes isen er oppskrytt. Jeg synes faktisk is generelt er oppskrytt.

Ride si sapis ...
Gammel 06-10-08, 12:29   #16
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Gammel 06-10-08, 13:23   #17
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dere må lese innlegget mitt igjen: 7-Eleven!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 14:36   #18
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal være kjip og innrømme at jeg synes isen er oppskrytt. Jeg synes faktisk is generelt er oppskrytt. :gjemmermegforrødeprikker:

Signerer.

Gammel 11-10-08, 20:47   #19
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mmmmmmmmmmmmmm, jeg er hjemme uten mann og trøstespiser denne

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 20:51   #20
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg satt ved pulten min og spiste Chunky Monkey med gaffel tidligere i uken. Livet blir meget bedre med litt Ben & Jerrys.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.