|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Da tenker jeg på uekte saker. Har en del lange kjeder av ulik type og materiale, men vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem når jeg ikke bruker dem? |
|
|
|
#2 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Har dem i nattbordskuffen i esker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker? |
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg har noen kurver med lokk som står i badehyllene fulle av ymse stæsj. Det eneste jeg har som er verdt noe mer enn affeksjonsverdi (og som i tillegg har masse affeksjonsverdi) er noen gamle ringer som henger på kroker på speilet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg har en minikommode fra IKEA i hylla. Denne, men med hvite fronter.
|
|
|
#6 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?
Den er stilig men man får ikke så mye plass på den. Jeg med alt mitt stæsj måtte i såfall hatt mange.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?
Passer fint til meg som ikke har så utrolig masse stæsj... dog har jeg nok til at jeg for øyeblikket syns smykkene flyter uten noe sted å oppbevare dem (ligger gjerne i en salig knute-røre i badeskuffen) |
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg bruker smykketre, det som ser ut som et kors.
|
|
|
#11 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?De ligger og slenger i skapet på badet oppi en boks. Burde virkelig fått tak i et tre, eller noe knagg-greier.
|
|
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg har noen esker i en skuff på badet.
|
|
|
#13 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?De jeg har i bruk, ikke så mange, har jeg på slikt smykkestativ som vist ovenfor her.
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?JEg har dem hengende på en knagg på veggen ja, men i et hjørne på badet så de vises ikke så godt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg har kjøpt noen gjennomsiktige plastesker på Panduro med mange små rom i. Der ligger alt det uekte stæsjet. Veldig kjekt å se alt innholdet, og veldig deilig at ikke alle kjedene er viklet sammen når man har en travel morgen!
|
|
|
|
#16 |
|
tittel -en, titler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg har noen i alle kommodeskuffer men jeg får aldri brukt dem for de er alltid noe de har krøllet seg inn i.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?De ligger litt her og der. Mest i esker o.l. Men har en lei tendens til å krølle seg sammen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?Jeg har en knaggrekke på badet som jeg bruker. Synes det ser helt greit ut jeg
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
Sv: Hvor gjør du av de smykkene du ikke bruker?De lange henger på en håndklestang på badet under en haug med klær og badekåper, de små har jeg i stabler med småesker i et skap.
|
![]() |
|
|