Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har disse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-08, 18:57   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Noen som har disse?

Har brukt skoene mine noen dager og når det regner så lekker det vann inn i skoene, fremme. Var og klagde på de og de sier at det skal være sånn, at de er ikke vanntett. Jeg ha impregnert dem to ganger allerede, tydeligvis til ingen nytte. Jeg synes at de burde fortalt meg at det kunne lekke i sømmene, men da hadde jeg selvfølgelig aldri kjøpt dem. ikke for det de koster...

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:00   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: noen som ha disse??

Er det Dr Martens?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:05   #3
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: noen som ha disse??

ja.

Gammel 06-10-08, 19:07   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen som har lik såle (to år gamle), og de lekker ikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:09   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel aldri regnet med at skinnstøvletter av den typen skal være tette i regnvær med mindre det er ettertrykkelig sagt fra om det, så jeg vet ikke?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:24   #6
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skinnsko er nok ikke vanntette med mindre det er et eget membran under, og da står det nok på lappen at de er vanntette.

Gammel 06-10-08, 19:34   #7
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Sv: noen som ha disse??

men er det normal at vann lekker i skoene så fort inni sømmene?
jeg var skulle kjøpte el naturalista istedenfor, men de ha sammen sømmene, lekker de og?

Dr. Martens

El naturalista

Gammel 06-10-08, 19:36   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har disse?

Jeg tror sant å si man må regne med det, hvis ikke det er som Safran sier, spesielt opplyst om at de har membran og er vanntette.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:41   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle skinnsko lekker - de er ikke vanntett.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:49   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde regnet med at dr. Martens var tette uansett, for alle mine "vanlige" dr. Martens har vært det ...

Gammel 06-10-08, 21:59   #11
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Sv: Noen som har disse?

jeg vet at de som er 100% vanntette er marker med lappen, har flere sko som er ikke vanntette, for example tre par converse og de lekker ikke vann på den måtte son disse Dr. Martens.

Det må være noen her som har kjøp disse,, eller som kjener noen som har de..!!
De er jo veldig gode og gå med, har ikke merke dette før i går, det var ikke en lang tur eller, fra flyplassen til longtime parkering plass i Bergen. Sokkene mine var helt våt!

Sist redigert av Botero : 06-10-08 kl 22:08.
Gammel 06-10-08, 22:02   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: noen som ha disse??

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

men er det normal at vann lekker i skoene så fort inni sømmene?
jeg var skulle kjøpte el naturalista istedenfor, men de ha sammen sømmene, lekker de og?

Dr. Martens

El naturalista

Jeg har et par el Naturalista-støvletter med slike sømmer, og de tar inn vann som bare det. Jeg kan bare bruke dem i oppholdsvær. Sålene på mine er imidlertid tynnere, så jeg vil tro de du viser bilde av her, tåler en del mer regn enn mine. (Jeg har samme såle på et par lyseblå el Naturalista-sko, men dem bruker jeg uansett ikke i regn pga fargen.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 22:03   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det virker rart at det skal renne inn vann gjennom sømmene! Det er greit at det ikke er en gummistøvel, men litt må de jo tåle!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:05   #14
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synd, men sant. Skinn er ikke vanntett, selv med impregnering.
Du får bruke dem når det ikke regner

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:08   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt Dr. Martens støvletter nå i høst (annen modell) og de fungerer fin-fint i regnvær. Jeg vasser ikke i søledammer med dem, men har gått en times tur i regn. Like tørr og varm på beina.

Var jeg deg ville jeg sendt mail direkte til produsenten og spurt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:16   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dr. martens. Annen modell. 2 år gamle. De fungerer fint i vestlandsregnvær, lekker ikke inn.

Send klagemail ja.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 11:17   #17
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mine El Naturalista tar heller ikke inn vann.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 12:13   #18
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Sv: Noen som har disse?

jeg venter på at buttikk sjefen, som er sikkemelt, ringe meg. Den svar fikk jeg fra to jenter som vart i buttiken den dagen jeg klagget.

Gammel 14-10-08, 21:30   #19
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Noen som har disse?

Jeg kan få velge: en gratis olie som skal hjelpe at sømmene blir "kanskje" tettere, eller en tilgodelapp... hummm let me think... altså de hadde tre andre reklamasjøn på disse!!

Gammel 14-10-08, 21:31   #20
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Noen som har disse?

skal jeg kjøper meg disse??!!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.