Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 18:31   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?

....

Sist redigert av Guava : 10-10-10 kl 00:18.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 18:35   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?

På gata: Antagelig ikke.

På fest og på arbeidsplass: Ja helt klart om vi kom på tomannshånd, eller jeg hadde gått bort til personen om det hadde gitt seg en anledning. Jeg hadde ikke sagt det om det var fler til stede, det kan jo være at personen ikke ønsker at andre vet at h*n er her.

Gammel 07-10-08, 18:39   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg har snakket med dem tidligere (Jeg snakker jo med deg, guniss og karmell etc)
Jeg gikk forbi kirsebær engang. Jeg tenkte "å, der er kirsebær" og så gikk jeg videre. Jeg angret litt på det, egentlig

Forøvrig ble jeg stoppet i sommer av ei nettdame jeg aldri har møtt før. Det var veldig trivelig at hun stoppet meg.

Gammel 07-10-08, 18:40   #4
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det ville jeg ikke gjort (tror jeg).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 18:40   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Will you recognise me?
Call my name or walk on by
Rain keeps falling, rain keeps falling
Down, down, down, down

Hey, hey, hey, hey
Ohhhh.....

Don't You Forget About Me

Don't Don't Don't Don't
Don't You Forget About Me

As you walk on by
Will you call my name?
As you walk on by
Will you call my name?
When you walk away

Or will you walk away?
Will you walk on by?
Come on - call my name
Will you all my name?

I say :
La la la...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 18:41   #6
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville sikkert ikke sagt fra. Men Dragen gjør det.

Gammel 07-10-08, 18:41   #7
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Om jeg hadde møtt noen fra FP på gata som jeg ikke kjente fra før hadde jeg nok ikke turt å hilse eller gjort meg til kjenne.

I selskap og jobb så hadde jeg nok presentert meg om jeg fikk personen på tomannshånd eller annen naturlig setting.

I begge situasjoner hadde jeg satt veldig pris på det var jeg som ble hilst på.

Gammel 07-10-08, 18:44   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Om jeg hadde møtt noen fra FP på gata som jeg ikke kjente fra før hadde jeg nok ikke turt å hilse eller gjort meg til kjenne.

I selskap og jobb så hadde jeg nok presentert meg om jeg fikk personen på tomannshånd eller annen naturlig setting.

Samme her

Gammel 07-10-08, 18:49   #9
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg ville sikkert ikke sagt fra. Men Dragen gjør det.

Det var mye morsommere da jeg sa fra at jeg hadde gjenkjent deg i ettertid, ja? The sweet smell of paranoia.

Jeg hadde sagt fra hvis jeg var sikker på at jeg gjenkjente folk, og det var en situasjon der det var naturlig å prate til dem. Jeg løper ikke etter folk på gata. Jeg ser ikke folk på gata, engang. :Oppslukt i sin egen verden:

Gammel 07-10-08, 18:53   #10
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det var mye morsommere da jeg sa fra at jeg hadde gjenkjent deg i ettertid, ja? The sweet smell of paranoia.

Det ble i hvert fall langt mindre rødming av det.

Gammel 07-10-08, 18:57   #11
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Kommer litt ann på hvem og hvor, jeg har i forbinndelse med jobb vært i den situasjonen etpar ganger, og da har det vært hyggelig og "riktig".
Men folk er forskjellige, og folk som fremstår som veldig private eller sjenerte ville jeg nok vært litt forsiktig med å "overfalle".

Jeg tenker litt sånn at jeg er ganske tydelig og helt åpen på hvem jeg er på nett, og de som absolutt ikke liker meg eller det jeg står for ville sannsynligvis ikke gitt seg til kjenne så når noen gjør det syns jeg det er veldig hyggelig.
Om jeg skulle få negative tilbakemld. i rl. så tar jeg det også med, jeg trivest med den jeg er og har ikke noe særlig å skamme meg over( eller vett til å gjøre det)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 19:03   #12
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke på gata, men kunne fint sagt fra ellers, men jeg hadde nok ikke ropt det ut til hele verden nei

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 19:03   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sannsynligvis ikke, men jeg ville syntes det var hyggelig om noen gjorde det med meg. (Men jeg tror ikke det er så mange FP-ere jeg ikke allerede har møtt som jeg ville kjent igjen om jeg så dem på gaten - jeg er ikke så flink til å kjenne igjen folk bare fra bilder.) Som Esme ville jeg antagelig nevnt det om vi møttes i en sammenheng der det var naturlig å snakke litt sammen.

Gammel 07-10-08, 19:15   #14
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner ingen her, som jeg vet, men hadde jeg møtt de som har bilde av seg selv her, hadde jeg sagt hei.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:25   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner ingen, så vidt jeg vet. Men hadde jeg sett noen som jeg kjente igjen fra bilde. (Kommer bare på gunnis i farten) hadde jeg nok sagt

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:26   #16
Left
Passiv

Standard

Nei.
Kanskje på en fest.

Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:30   #17
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Om ikke jeg hadde hilst på vedkommede på gaten, ville jeg i hvertfall smilt lurt.

På fest eller jobb ville jeg hilst på vedkommede, om det hadde falt seg naturlig. Jeg hadde ikke rautet ut midt i forsamlingen, men foretatt en diskret tilnærming. :snikende ullteppe:

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:39   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Om ikke jeg hadde hilst på vedkommede på gaten, ville jeg i hvertfall smilt lurt.

På fest eller jobb ville jeg hilst på vedkommede, om det hadde falt seg naturlig. Jeg hadde ikke rautet ut midt i forsamlingen, men foretatt en diskret tilnærming. :snikende ullteppe:

Hva? Hadde du ikke ropt "Hei, Hattifnatten, jo!" hvis du hadde møtt henne i jobbsammenheng?

:fniser ved tanken:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:45   #19
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hva? Hadde du ikke ropt "Hei, Hattifnatten, jo!" hvis du hadde møtt henne i jobbsammenheng?

:fniser ved tanken:

Er det galt også nå, liksom?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 20:45   #20
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Enig i den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.