Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øvelsekjøring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 22:20   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Øvelsekjøring

Fikk besje i trafikkskoler at det er løv og kjøre øvelsekjøring med barn-pasasjerer i baksete. Hva vet dere?

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 22:22   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øvelsekjøring

Ja, det er lov. Det er den beskjeden mannen min har fått og jeg regner med at kjørelærere vet sånt, så vi øvelseskjører med barna i bilen.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 22:22   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det har vært oppe før. Det er lov å øvelseskjøre med passasjer.

Gammel 07-10-08, 22:23   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det er lov, ja.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 22:25   #5
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk kjørelæreren til å si fra når han mente det var trygt at jeg kjørte med barna baki.

Gammel 07-10-08, 23:06   #6
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Øvelsekjøring

takk jenter!
Ungene mine sitte trigg bakovervent, jeg kjørte i dag med mann og oskar og det gikk bra!

Gammel 07-10-08, 23:09   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kjørelæreren min spurte meg om jeg ikke trodde det var barn i bilene jeg møtte, da jeg spurte han om det samme.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 23:17   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det er lov ja. Slik det er nå skal det være mest mulig realistisk når man kjører. Det kan man trygt si det er med barn i baksetet. Kanskje ikke lurt å ha med barna i starten.

Jeg øvingskjører med min 16- årige datter. Vi har hatt med minstejenta noen ganger, men det var etter min eldstejente hadde kjørt litt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 23:24   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror likevel ikke jeg ville hatt de med hvis det ikke var HELT nødvendig jeg da.

Gammel 07-10-08, 23:25   #10
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Re: Øvelsekjøring

ja, jeg kan kjøre fra før, hadde sertifikat i Colombia.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.