Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal en god dekkstift

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 23:57   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefal en god dekkstift

Skulle hatt en ny dekkstift. Noen som har en god å anbefale?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 00:00   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Har fra clinique. Den er bra.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 01:00   #3
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Helena Rubinstein sin- Magic ett eller annet. Tube, dekker godt både under øynene, og den varer evig. Nesten da

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 07:28   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Helena Rubinstein sin- Magic ett eller annet. Tube, dekker godt både under øynene, og den varer evig. Nesten da

Helt enig. Vært testvinner i flere blader flere ganger.
Det er en krem, og den skal trykkes/klappes på. Helt suveren!!!
Hilsen hun som har prøvd alle i verden, grunnet utvidet behov.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 08:32   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Burka vil nok dekke det meste.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 09:26   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Dekkstift=concealer? I så fall har jeg gullpennen fra YSL, og er veldig fornøyd med den. YSL Touche Eclat heter den.


Sist redigert av Muskat : 22-11-06 kl 09:34. Årsak: Skriveleif
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 20:07   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Signere Muskat, den er super. Og billig på taxfree på Gardis!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 01:02   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Touché Eclat fra YSL - Ingen over, ingen ved siden

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 08:27   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Dekkstift=concealer? I så fall har jeg gullpennen fra YSL, og er veldig fornøyd med den. YSL Touche Eclat heter den.

Jeg har blitt innprentet at dette er en highlighter og ikke en concealer.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 09:18   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Det er Concealer, en skikkelig dårlig en også. Den tørker rett og slett ut huden. Så da virker det som at man er 10 år eldre enn det man er rundt øyene. Grunnen folk liker den mest er det nok pga YSL kom først med slik pen.

Jeg har nå prøvd mange forskjellige merker nå. Og må si at foreløpig til nå Clarins er best, gir masse fuktig slik at man ikke blir rynkete slik som man blir med YSL sin!

LaPrairie sin er også kjempe fin, men den koster litt mer. I gjengjeld så ligger det refill i samme pakken ! Koster under 400 kr på Osl.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:07   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har blitt innprentet at dette er en highlighter og ikke en concealer.

Det er en highlighter som fint kan brukes til ujevnheter osv.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:12   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det er Concealer, en skikkelig dårlig en også. Den tørker rett og slett ut huden. Så da virker det som at man er 10 år eldre enn det man er rundt øyene. Grunnen folk liker den mest er det nok pga YSL kom først med slik pen.

Jeg har nå prøvd mange forskjellige merker nå. Og må si at foreløpig til nå Clarins er best, gir masse fuktig slik at man ikke blir rynkete slik som man blir med YSL sin!

LaPrairie sin er også kjempe fin, men den koster litt mer. I gjengjeld så ligger det refill i samme pakken ! Koster under 400 kr på Osl.

Om man blir rynkete av YSL sin Touché Eclat så er vel det antakeligvis helt individuelt avhengig av hvilken hudtype man har. Jeg har brukt den siden den kom på markedet, og har ikke hverken tørket ut huden under øynene, eller fått rynker av den. Jeg bruker forøvrig hovedsaklig produkter fra Clarins ,og ingenting i YSL bortsett fra denne, og jeg er kjempefornøyd, og mange med meg. Det er uten tvil den concealeren som selger best, og det er det antakeligvis en grunn til.
Jeg tror det beste vil være å prøve seg litt frem.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 21:15   #13
Gullik
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 52
Gullik har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Helena Rubinstein sin- Magic ett eller annet. Tube, dekker godt både under øynene, og den varer evig. Nesten da

Dette er min favoritt også!

__________________

Gullik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 21:28   #14
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Nå fikk jeg virkelig påpekt at jeg ikke er noen jåledame....leser overskriften og inni hodet mitt så dreier dette seg om dekk....altså til bilen...kunne ikke skjønne hva en dekkstift var....men etterhvert finner jeg ut at dette er skrevet på jåleforumet og at det ikke har noe med bil å gjøre...

...men vet hva en dekkstift er da....

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 09:59   #15
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Sitat:

Om man blir rynkete av YSL sin Touché Eclat så er vel det antakeligvis helt individuelt avhengig av hvilken hudtype man har.

Det har vel ingenting med hudtype å gjøre når produkte ikke gir nok fuktighet og tørker ut huden!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 13:09   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det har vel ingenting med hudtype å gjøre når produkte ikke gir nok fuktighet og tørker ut huden!

Hva er ellers forklaringen da?

Jeg får ikke rynker av Touché Eclat, og den tørker absolutt ikke ut huden min, men tvert i mot. Jeg har normal til tørr hud. Min mor kan ikke bruke slike produkter, øyekremer eller noe, hun har fet hud og alt sklir av.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 13:12   #17
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det er en highlighter som fint kan brukes til ujevnheter osv.

Øh...en higlighter fremhever fordi den inneholder lysreflekterende partikler. Vil man fremheve ujevnheter?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 13:20   #18
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har blitt innprentet at dette er en highlighter og ikke en concealer.

Åja, jeg trodde det het concealer jeg. Anyways så fungerer den fint til mitt bruk, jeg bruker bare litt under øynene av og til. Men hvis man skal ha noe til å dekke ujevnheter så er det sikkert bedre å kjøpe concealer enn highlighter ja.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 13:24   #19
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Øh...en higlighter fremhever fordi den inneholder lysreflekterende partikler. Vil man fremheve ujevnheter?

Forsøk selv, så skal du se!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 14:34   #20
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en god dekkstift.

Elin, jeg er ikke her for å krangle om hvilket penn er best. Det er vel en og hver sin smak. Men når man jobber en plass der vi har tilgang til fleste merker og prøver de fleste, så ser mann selv hvilket produkter er mindre gode enn andre!



Har normal hud forresten!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no