Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veldedighetsstafett som ikke koster

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 23:58   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Tommel opp

Veldedighetsstafett som ikke koster

Minner om denne jeg, nå i disse pakke og julekort-tider.

Dette må vel være den enkleste måte å gi til veldedighet på, selv for de som ikke kan se seg råd til å avse noe. TUBFRIM samler inn brukte frimerker og telekort og selger til samlere. Overskuddet går til helse- og trivselsfremmende tiltak for funksjonshemmede barn og unge i Norge, og til bekjempelse av tuberkolose. Nasjonalforeningen for folkehelsen eier TUBFRIM og fordeler overskuddet.

Kort sagt trenger du bare å henge opp en konvolutt ved der du pleier å legge konvolutter o.l. til resirkulering og før du kaster dem så river du løs frimerket og putter i samlekonvolutten din. Så sender du inn den til Tubfrim en gang i blant! Koster deg kun få kroner i porto en sjelden gang å gjøre hverdagen bedre for mange funksjonshemmede i Norge i dag.

Tubfrim
3540 Nesbyen
http://www.tubfrim.no/stotte.htm

Nå har jeg nettopp hengt opp min konvolutt ved papirsøpla og sender stafettpinnen videre til dere godhjertede FP'ere.

Sist redigert av Mirasol : 07-12-10 kl 00:36.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.