|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Avsporing: Titter dere i andres skap?torsken har vel mer eller mindre avslørt i en annen tråd at han er skruppelløs på besøk. Hva med dere mer dannede, kikker dere inn i skapet på badet eller lignende når dere er på besøk hos andre? Sist redigert av Balanse : 15-10-08 kl 09:41. Årsak: Fiskesutring |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Ikke med mindre skapet står vidåpent, nei.
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nix. Har for mange lik i mine egne.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Jeg gjør det ikke. Det vil si, hvis det er full krise og jeg ikke kan få tak i vertinnen av en eller annen grunn, så har det skjedd ved 2 anledninger at jeg har åpnet et skap for å sjekke om det ligger bind der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Det tenker jeg faktisk ikke på når jeg er på do. Og jeg pleier ikke å gå inn på soverommene til folk. Så svaret blir nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Kunne ikke falle meg inn heller |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nope. Og jeg håper virkelig ikke at gjestene mine er like snokete som torsken! |
![]() |
![]() |
#10 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, hva slags deo andre folk bruker er lite interessant. Et ulåst medisinskap, derimot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, kunne aldri falt meg inn.
![]() |
#13 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det har aldri falt meg inn å kunne gjøre. Nå derimot.
![]() |
#14 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Aldri i verden.
![]() |
#17 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Vis meg ditt medisinskap og jeg skal si deg hvem du er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er nok litt privat sånn, snoker ikke i andres skap, og liker heller ikke at gjester er for nysgjerrige, valser inn på soverommet, roter i kjøkkenskap osv. Det hender man får velmenende gjester som skal være snille og finne sin egen te, rydde opp osv, mens jeg foretrekker at de holder seg i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|