Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporing: Titter dere i andres skap?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 21:29   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Avsporing: Titter dere i andres skap?

torsken har vel mer eller mindre avslørt i en annen tråd at han er skruppelløs på besøk. Hva med dere mer dannede, kikker dere inn i skapet på badet eller lignende når dere er på besøk hos andre?

(For å være litt snill med torsken tar jeg inn lenke til hans dementi, så får det være opp til leseren å vurdere. )

Sist redigert av Balanse : 15-10-08 kl 09:41. Årsak: Fiskesutring
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:30   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?

Ikke med mindre skapet står vidåpent, nei.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:30   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nix. Har for mange lik i mine egne.

Gammel 12-10-08, 21:30   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjør det ikke. Det vil si, hvis det er full krise og jeg ikke kan få tak i vertinnen av en eller annen grunn, så har det skjedd ved 2 anledninger at jeg har åpnet et skap for å sjekke om det ligger bind der.

Gammel 12-10-08, 21:30   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

nei

men det hender jeg rydder skapene på badet før jeg får besøk

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:31   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tenker jeg faktisk ikke på når jeg er på do. Og jeg pleier ikke å gå inn på soverommene til folk. Så svaret blir nei.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:31   #7
Left
Passiv

Standard

Kunne ikke falle meg inn heller

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:32   #8
Kneazle
Passiv

Standard

Nope. Og jeg håper virkelig ikke at gjestene mine er like snokete som torsken!

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:32   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei. Ikke i det hele tatt.
Da ville jeg følt at jeg snek for mye i andres private saker.

Gammel 12-10-08, 21:33   #10
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Nei, hva slags deo andre folk bruker er lite interessant. Et ulåst medisinskap, derimot.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:33   #11
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Nei, kunne aldri falt meg inn.

Gammel 12-10-08, 21:34   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig, for å sjekke etter lik. Fryseren blir først sjekket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:35   #13
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har aldri falt meg inn å kunne gjøre. Nå derimot.

Hva i all verden kan være interessant med å snoke i andres skap?

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:36   #14
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Aldri i verden.

Gammel 12-10-08, 21:36   #15
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Benzo, hva finner du av interesse der?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Selvfølgelig, for å sjekke etter lik. Fryseren blir først sjekket.

Dette har vel noe med oppveksten i mafiafamilien å gjøre, går jeg ut fra?

Gammel 12-10-08, 21:37   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Dette har vel noe med oppveksten i mafiafamilien å gjøre, går jeg ut fra?

...og, jeg må jo se hvem frimerkesamleren er.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:39   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:40   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vis meg ditt medisinskap og jeg skal si deg hvem du er.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:41   #19
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og, jeg må jo se hvem frimerkesamleren er.

I den settingen hadde kanskje jeg også tatt en kjapp titt, ja.

Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 21:43   #20
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er nok litt privat sånn, snoker ikke i andres skap, og liker heller ikke at gjester er for nysgjerrige, valser inn på soverommet, roter i kjøkkenskap osv. Det hender man får velmenende gjester som skal være snille og finne sin egen te, rydde opp osv, mens jeg foretrekker at de holder seg i stua.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:22.