Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Brukte julegaver?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 23:48   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Brukte julegaver?

Er det mulig å gi bort brukte ting som julegaver?
Ville du gjort det selv?
Hvordan ville du reagert om du fikk noe brukt i gave?

Min bestemor ønsker seg en postkasse til jul og vi har en meget pent brukt stående i boden (ble byttet ut pga at det ble bestemt at alle naboene skulle ha lik i sin tid ). Nå lurer jeg på om det er greit å gi en brukt gave til jul? Er det helt forkastelig, er det litt i tiden å være miljøvennlig eller kommer det helt an på hva det gjelder? Tenker da på litt større, pent brukte ting, ikke en halvbrukt dusjsåpe eller en loslitt genser.

Mine egne barn har jeg ingen skrupler på å gi brukte gaver til. Mellomstejenta får en ubetydelig brukt lekegård kjøpt her inne, og storebror får etter alt å dømme en Nintendo DS med brukte spill. (Det er mulig at konsollen blir ny og at spillene blir brukte)

Andres barn har jeg svært høy terskel på å gi bort brukte gaver til, tror rett og slett ikke det er noe særlig populært i min familie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.