|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det meningen 6-7 åringer skal kunne plaske i dammer? | |||
| Ja, de er så liten enda, og så lenge de ikke blir våte, så er det vel greit. |
|
97 | 97,00% |
| Nei, de blir bare våte og de er for store. |
|
3 | 3,00% |
| Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Er det meningen en 6-7-åring skal hoppe i dammer?Poden: Kan jeg ta på meg støvler?
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Er det aldersgrense på sånt, altså?
|
|
|
|
#4 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Poden har forøvrig kjøpt seg sånne ekstra høye(grønne) gummistøvler fordi dammer er gøy.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Kasnje det avtar litt etterhvert, men noen aldersgrense på sånr har jeg aldri tenkt på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?
Når de skal / er på skolen også?
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Aldri sett en søledam med aldersgrense jeg |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?
… og når jeg tenker meg om, så var det kanskje det at han var på skolen som var poenget og ikke alderen. Den var det meg som hang meg opp i. Pappan tenker praktisk og jeg eksistensielt.
|
|
|
#9 |
|
nygift
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Det kan da ikke være noe problem, skjønner godt at det er gøy og jeg har gjort det selv noen ganger også etter jeg fikk barne og det var veldig gøy.
|
|
|
|
#10 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Er det nå jeg skal bli litt flau siden jeg og storesøster hoppet i dammer i går? Nei forresten, det gidder jeg ikke bli flau over, og dessuten så går det greit med joggesko også om ikke dammen er alt for dyp. Det er sprutinga som er viktig, ikke sant? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Min seksåring hopper i dammer. Og må kle seg deretter.
|
|
|
#13 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Altså, det er jo en naturlig utvikling i slike ting, med overlapping mellom fasene. Det ene utelukker seff ikke det andre.
|
|
|
#16 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Søledammer er skitfestlig. Den eneste grunnen til å nekte ungene å hoppe i de, er fordi man vil ha de helt for seg selv.
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Det å bli våt er ingen hindring det heller, altså. |
|
|
|
#19 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Mine hopper klart mindre i søledammer enn før, ingen tvil om det. Men hvis de vil får de lov - så lenge de har støvler på. Jeg synes de er store nok til å ikke hoppe i vann med joggesko på nå, og det er de faktisk enige i.
|
|
|
#20 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Er det meningen en 6-7 åring skal hoppe i dammer?Altså - hvis det er en aldersgrense på sånt håper jeg den er på over 40 år... |
|
|
|
![]() |
|
|