Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehage på St.Hanshaugen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 22:05   #1
Oslo-far
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Oslo-far har et hav av muligheter foran seg
Standard

Barnehage på St.Hanshaugen?

For alle som måtte slite med å skaffe seg barnehageplass for barn under tre i indre deler av hovedstaden, finnes det et tilbud å merke seg i Sesam familiebarnehage på St.hanshaugen rett nord for sentrum. Så fremt man er i stand til å stille vertshjem tre dager i uken (krever at man bor i andre etasje eller lavere, og i rimelig avstand), er det plasser å få i barnehagen som har en stabil og barnekjær stab, og base under trekronene i parken. Sesam er en ideell oppstartsbarnehage med små forhold og mye omsorg, et første skritt på veien ut av hjemmet. Sesams adresse finnes på St.hanshaugen bydels barnehagesider: http://www.bydel-st-hanshaugen.oslo....e_barnehagene/
Barnehagen trenger flere vertshjem nå.

Sesam-forelder

Oslo-far er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 22:09   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnehage på St.Hanshaugen?

Høres jo ikke sånn halvdumt ut, men må man virkelig stille som vertshjem tre dager i uken? Det var skrekkelig mye synes jeg. Det betyr at 60% av ukedagene vil man ha stua full av smårollinger. Jeg bare ser for meg den slitasjen dette vil medføre. Hmmm.... skeptisk

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-08, 22:55   #3
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnehage på St.Hanshaugen?

Spennende.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.