|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Barnehage på St.Hanshaugen?For alle som måtte slite med å skaffe seg barnehageplass for barn under tre i indre deler av hovedstaden, finnes det et tilbud å merke seg i Sesam familiebarnehage på St.hanshaugen rett nord for sentrum. Så fremt man er i stand til å stille vertshjem tre dager i uken (krever at man bor i andre etasje eller lavere, og i rimelig avstand), er det plasser å få i barnehagen som har en stabil og barnekjær stab, og base under trekronene i parken. Sesam er en ideell oppstartsbarnehage med små forhold og mye omsorg, et første skritt på veien ut av hjemmet. Sesams adresse finnes på St.hanshaugen bydels barnehagesider: http://www.bydel-st-hanshaugen.oslo....e_barnehagene/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage på St.Hanshaugen?Høres jo ikke sånn halvdumt ut, men må man virkelig stille som vertshjem tre dager i uken? Det var skrekkelig mye synes jeg. Det betyr at 60% av ukedagene vil man ha stua full av smårollinger. Jeg bare ser for meg den slitasjen dette vil medføre. Hmmm.... skeptisk
|
|
|
|
#3 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehage på St.Hanshaugen?Spennende.
|
|
![]() |
|
|